Mire érdemes figyelni a Google Adwords hirdetések kezelésénél?

Az online bizniszek esetében rengeteg vállalat dönt úgy az anyagi kiadások csökkentése érdekében, hogy nem alkalmaz marketingest, így a legtöbb hazai kis- és középvállalat nem tudja olyan sikeresen kezelni a Google Adwords hirdetéseit. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan lehetnek Önnek is sikeresek az online reklámjai!

1. Bízza szakemberre!

Itthon az ilyen feladatokat többnyire egy irodai asszisztens végzi, aki főként a webáruház termékeinek feltöltésével vagy a megrendelések kezelésével van inkább elfoglalva. Emiatt nem lesz annyi ideje, illetve annyi szakmai tudása sem ahhoz, hogy optimalizálni tudja a kitett Google Adwords hirdetéseket.

Ez azért szerencsétlen megoldás, mert a legtöbb külföldi konkurenciának vagy házon belül, vagy házon kívül, de minden esetben szakképzett online marketingesek irányítják az internetes reklámokat, így az ő hirdetéseik mindig naprakészek lesznek, ezáltal több ügyfélhez fognak eljutni ezek a promóciók.

Ezért azt szoktuk javasolni, hogy vagy alkalmazzon belső online marketingest, vagy szervezze ki marketing ügynökséghez a cég online kampányait, hogy azok mindig a várt eredményeket tudják hozni.

2. Ellenőrizze a részleteket!

Mindegy, hogy cégen belül vagy cégen kívül oldja meg a Google Adwords hirdetések kezelését, cégvezetőként is fontos az, hogy ellenőrizze, illetve számon kérje a szakemberek eddigi munkáját. Találkoztunk már olyan kókler marketing “szakemberekkel”, akik olyan igénytelenül álltak hozzá a munkához, hogy azt sem vették észre, hogy a hirdetésben szereplő linkeken nincs is tartalom. Ezért érdemes leellenőrizni akár a mért adatokon keresztül is azt, hogy mennyire értik a dolgukat a marketingesek.

3. Legyen türelmes!

A legtöbb vállalat vezető beleesik abba a hibába, hogy azt hiszi, hogy a legtöbb Google Adwords hirdetés már az első pillanattól kezdve sikeres lesz. Ehhez nemcsak tapasztalt szakemberekre, de némi időre is szükség van, hiszen ki kell tesztelni azokat a szövegeket, képeket és videókat, melyek megnyerően hatnak a felhasználókra. Emiatt érdemes türelemmel lenni az első néhány hétben, hiszen ekkor körvonalazódik ki az, hogy mely Google Adwords hirdetések lesznek sikeresek, s melyeket érdemes inkább mellőzni.
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.