Mire érdemes figyelni a Google Adwords hirdetések kezelésénél?

Az online bizniszek esetében rengeteg vállalat dönt úgy az anyagi kiadások csökkentése érdekében, hogy nem alkalmaz marketingest, így a legtöbb hazai kis- és középvállalat nem tudja olyan sikeresen kezelni a Google Adwords hirdetéseit. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan lehetnek Önnek is sikeresek az online reklámjai!

1. Bízza szakemberre!

Itthon az ilyen feladatokat többnyire egy irodai asszisztens végzi, aki főként a webáruház termékeinek feltöltésével vagy a megrendelések kezelésével van inkább elfoglalva. Emiatt nem lesz annyi ideje, illetve annyi szakmai tudása sem ahhoz, hogy optimalizálni tudja a kitett Google Adwords hirdetéseket.

Ez azért szerencsétlen megoldás, mert a legtöbb külföldi konkurenciának vagy házon belül, vagy házon kívül, de minden esetben szakképzett online marketingesek irányítják az internetes reklámokat, így az ő hirdetéseik mindig naprakészek lesznek, ezáltal több ügyfélhez fognak eljutni ezek a promóciók.

Ezért azt szoktuk javasolni, hogy vagy alkalmazzon belső online marketingest, vagy szervezze ki marketing ügynökséghez a cég online kampányait, hogy azok mindig a várt eredményeket tudják hozni.

2. Ellenőrizze a részleteket!

Mindegy, hogy cégen belül vagy cégen kívül oldja meg a Google Adwords hirdetések kezelését, cégvezetőként is fontos az, hogy ellenőrizze, illetve számon kérje a szakemberek eddigi munkáját. Találkoztunk már olyan kókler marketing “szakemberekkel”, akik olyan igénytelenül álltak hozzá a munkához, hogy azt sem vették észre, hogy a hirdetésben szereplő linkeken nincs is tartalom. Ezért érdemes leellenőrizni akár a mért adatokon keresztül is azt, hogy mennyire értik a dolgukat a marketingesek.

3. Legyen türelmes!

A legtöbb vállalat vezető beleesik abba a hibába, hogy azt hiszi, hogy a legtöbb Google Adwords hirdetés már az első pillanattól kezdve sikeres lesz. Ehhez nemcsak tapasztalt szakemberekre, de némi időre is szükség van, hiszen ki kell tesztelni azokat a szövegeket, képeket és videókat, melyek megnyerően hatnak a felhasználókra. Emiatt érdemes türelemmel lenni az első néhány hétben, hiszen ekkor körvonalazódik ki az, hogy mely Google Adwords hirdetések lesznek sikeresek, s melyeket érdemes inkább mellőzni.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.