Mire érdemes figyelni a Google Adwords hirdetések kezelésénél?

Az online bizniszek esetében rengeteg vállalat dönt úgy az anyagi kiadások csökkentése érdekében, hogy nem alkalmaz marketingest, így a legtöbb hazai kis- és középvállalat nem tudja olyan sikeresen kezelni a Google Adwords hirdetéseit. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan lehetnek Önnek is sikeresek az online reklámjai!

1. Bízza szakemberre!

Itthon az ilyen feladatokat többnyire egy irodai asszisztens végzi, aki főként a webáruház termékeinek feltöltésével vagy a megrendelések kezelésével van inkább elfoglalva. Emiatt nem lesz annyi ideje, illetve annyi szakmai tudása sem ahhoz, hogy optimalizálni tudja a kitett Google Adwords hirdetéseket.

Ez azért szerencsétlen megoldás, mert a legtöbb külföldi konkurenciának vagy házon belül, vagy házon kívül, de minden esetben szakképzett online marketingesek irányítják az internetes reklámokat, így az ő hirdetéseik mindig naprakészek lesznek, ezáltal több ügyfélhez fognak eljutni ezek a promóciók.

Ezért azt szoktuk javasolni, hogy vagy alkalmazzon belső online marketingest, vagy szervezze ki marketing ügynökséghez a cég online kampányait, hogy azok mindig a várt eredményeket tudják hozni.

2. Ellenőrizze a részleteket!

Mindegy, hogy cégen belül vagy cégen kívül oldja meg a Google Adwords hirdetések kezelését, cégvezetőként is fontos az, hogy ellenőrizze, illetve számon kérje a szakemberek eddigi munkáját. Találkoztunk már olyan kókler marketing “szakemberekkel”, akik olyan igénytelenül álltak hozzá a munkához, hogy azt sem vették észre, hogy a hirdetésben szereplő linkeken nincs is tartalom. Ezért érdemes leellenőrizni akár a mért adatokon keresztül is azt, hogy mennyire értik a dolgukat a marketingesek.

3. Legyen türelmes!

A legtöbb vállalat vezető beleesik abba a hibába, hogy azt hiszi, hogy a legtöbb Google Adwords hirdetés már az első pillanattól kezdve sikeres lesz. Ehhez nemcsak tapasztalt szakemberekre, de némi időre is szükség van, hiszen ki kell tesztelni azokat a szövegeket, képeket és videókat, melyek megnyerően hatnak a felhasználókra. Emiatt érdemes türelemmel lenni az első néhány hétben, hiszen ekkor körvonalazódik ki az, hogy mely Google Adwords hirdetések lesznek sikeresek, s melyeket érdemes inkább mellőzni.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.