Mire jó az AdWords kupon?

Nem kérdéses, hogy az online hirdetések világában a Google AdWords az egyik legismertebb szereplő. Nagyon sokan használják ezt a rendszert és ez nem véletlen. Kifinomult, pontos célzásokat tesz lehetővé, s így épp azok a személyek érhetőek el vele, akik valóban érdeklődnek a hirdetett termék, vagy épp szolgáltatás iránt.

Konkrétan az AdWords hirdetéseket szinte senkinek sem kell bemutatni, viszont azok, akik még csak most ismerkednek a rendszerrel, akár minimális befektetéssel is kipróbálhatják azt, méghozzá egy AdWords kupon segítségével.

Hogyan lehet hozzájutni?

Az AdWords kupon megszerzésének legegyszerűbb módja, ha felkeres egy Google Pertner jelvénnyel rendelkező online marketing ügynökséget, például bennünket, ugyanis csak az ügynökségek jogosultak kupont adni az új ügyfeleik számára. A kupon értéke 15 ezer forint. Tehát lényegében kap 15 ezer forint ingyenes hirdetési lehetőséget a Google AdWordsben, aminek persze feltételei is vannak.

Egyrészt a kupont csak abban az esetben válthatja be, ha a fiókja nem régebbi 14 napnál. Továbbá fontos tényező, hogy a létrehozott fiókba befizessen legalább 5 ezer forintot, ugyanis az AdWords kupon jóváírása 5 ezer forint elköltése után történik meg.

Tehát befizet 5 ezer forintot, a számlázási felületén aktiváljuk a kupont, majd hirdetni kezdünk. Amikor elköltöttük az 5 ezer forintot, a rendszer automatikusan aktiválja az AdWords kupont, Ön pedig 15 ezer forint hirdetési költséggel lesz „gazdagabbak”, mi pedig folytathatjuk a hirdetést.

Fontos, hogy ezt a lehetőséget csak egyszer lehet igénybe venni, amivel első lépésként belekóstolhat az Adwords világába, hogy a következő lépésekben már nyugodt szívvel bízza lényegesen nagyobb költéssel profi szakemberre kampányát!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.