Miről szól egy SEO optimalizálás 2017-ben?

Elkészült az új céges weboldal vagy webáruház, de mégsem látni a keresők találati oldalain? Nem lehet lépést tartani a konkurenciákkal? Esetleg egy régen készült weboldalt szükséges aktualizálni, hogy megfeleljen a 2017-es technikai elvárásoknak? Ilyenkor segít a SEO optimalizálás, hiszen ennek segítségével könnyebben megtalálja majd a Google céges webes felületét, így több felhasználóhoz fog eljutni az Ön szolgáltatása, mely jelentősen növelheti a cég bevételeit.

Egy SEO optimalizálás során a szakemberek több szempont alapján vizsgálják végig az adott webes felületet, melyek általában a következők lehetnek:

  • Megismerik a cég webes üzletpolitikáját, például milyen állapotban van a cég most technikailag és marketing szempontok alapján, ettől a ponttól hova szeretne eljutni, és ehhez milyen változtatásokat hajlandó tenni.
  • Megnézik és megvizsgálják a cég különböző konkurenseit, hogy az iparágnak megfelelően tudjanak viszonyítani a vizsgálódás során.
  • Áttanulmányozzák a célközönséget, az ügyfélcsoportokat, illetve az eddig használt marketing technikákat.
  • Technikai SEO optimalizálás javaslatot készítenek, melynek során a SEO-hoz köthető kódolásban előforduló esetleges hibákat kutatják fel. Különféle eszközökkel megnézik például az oldalon előforduló lassulási problémákat, átirányításokkal kapcsolatos megoldásokat, URL struktúrát, stb.
  • Kulcsszókutatást végeznek az előzőleg megszerzett adatok alapján.
  • Leellenőrzik az oldalak fontossági sorrendjét, illetve összevetik ezt a mért adatokkal például a Google Analytics és Search Console szolgáltatások segítségével.
  • Végigvizsgálják az oldal funkcióit mint egy ügyfél, megnézik hol lehet esetleg javítani vagy változtatni valamit, hogy jobb felhasználói élményt nyújtson a webes szolgáltatás.
  • Megvizsgálják az indexelést illetve a linkek erősségét.
  • Ellenőrzik a tartalom eredetiségét, egyediségét, javaslatokat tesznek az esetleges hibák megoldására.

Ebből is látszik, hogy egy SEO optimalizálás egy igen bonyolult és sok éves tapasztalatot igénylő feladat, hiszen a keresők folyamatosan változnak, emiatt a SEO ügynökségeknek mindig naprakészenknek kell lenniük a legújabb technikák alkalmazásában.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.