Miről szól egy SEO optimalizálás 2017-ben?

Elkészült az új céges weboldal vagy webáruház, de mégsem látni a keresők találati oldalain? Nem lehet lépést tartani a konkurenciákkal? Esetleg egy régen készült weboldalt szükséges aktualizálni, hogy megfeleljen a 2017-es technikai elvárásoknak? Ilyenkor segít a SEO optimalizálás, hiszen ennek segítségével könnyebben megtalálja majd a Google céges webes felületét, így több felhasználóhoz fog eljutni az Ön szolgáltatása, mely jelentősen növelheti a cég bevételeit.

Egy SEO optimalizálás során a szakemberek több szempont alapján vizsgálják végig az adott webes felületet, melyek általában a következők lehetnek:

  • Megismerik a cég webes üzletpolitikáját, például milyen állapotban van a cég most technikailag és marketing szempontok alapján, ettől a ponttól hova szeretne eljutni, és ehhez milyen változtatásokat hajlandó tenni.
  • Megnézik és megvizsgálják a cég különböző konkurenseit, hogy az iparágnak megfelelően tudjanak viszonyítani a vizsgálódás során.
  • Áttanulmányozzák a célközönséget, az ügyfélcsoportokat, illetve az eddig használt marketing technikákat.
  • Technikai SEO optimalizálás javaslatot készítenek, melynek során a SEO-hoz köthető kódolásban előforduló esetleges hibákat kutatják fel. Különféle eszközökkel megnézik például az oldalon előforduló lassulási problémákat, átirányításokkal kapcsolatos megoldásokat, URL struktúrát, stb.
  • Kulcsszókutatást végeznek az előzőleg megszerzett adatok alapján.
  • Leellenőrzik az oldalak fontossági sorrendjét, illetve összevetik ezt a mért adatokkal például a Google Analytics és Search Console szolgáltatások segítségével.
  • Végigvizsgálják az oldal funkcióit mint egy ügyfél, megnézik hol lehet esetleg javítani vagy változtatni valamit, hogy jobb felhasználói élményt nyújtson a webes szolgáltatás.
  • Megvizsgálják az indexelést illetve a linkek erősségét.
  • Ellenőrzik a tartalom eredetiségét, egyediségét, javaslatokat tesznek az esetleges hibák megoldására.

Ebből is látszik, hogy egy SEO optimalizálás egy igen bonyolult és sok éves tapasztalatot igénylő feladat, hiszen a keresők folyamatosan változnak, emiatt a SEO ügynökségeknek mindig naprakészenknek kell lenniük a legújabb technikák alkalmazásában.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.