Mit árulnak el a SEO árak?

Avagy honnan lehet tudni, hogy az adott keresőmarketing vagy keresőoptimalizáló ügynökség nem zsákbamacskát árul?

Kötött árak

Egy igazi SEO-SEM ügynökség nem szabhat ki ugyanakkora mértékű SEO árakat minden ügyfelének, hiszen míg egyik esetben csak egy 8 órás műveletre van szükség, hogy felmérjék a webes felület jelenlegi állapotát, addig például egy webáruház esetében ez több hónapot is igénybe vehet.

Így ha egy ügynökség oldalán szép táblázatot lát, ahol látni lehet az aktuális árakat, az azt jelenti, hogy a webes felület méretétől vagy bonyolultságától függetlenül, minden esetben ugyanannyi időt fognak rá szánni.

Minden esetben egyedi SEO árajánlat szükséges ahhoz, hogy egy optimalizálási analízis sikeres legyen, emiatt a kötött árakkal rendelkező ügynökségeket messziről kerülje el.

Gyors munkafolyamatok

Amennyiben gyors kiszolgálással kecsegtet egy ügynökség, az is csak arra utal, hogy a munkafolyamataik valószínűleg nem elég alaposak, így felmerülhet a veszély, hogy fontos tényezőket nem fognak megvizsgálni, mert nem szánnak rá elég időt.

Csak a hirdetések

Azok a SEO-SEM cégek, melyek nem szeretnek sokat analizálni, hogy körültekintően felmérjék a webes felület jelenlegi állapotát, gyakran terelik el az ügyfél figyelmét azzal, hogy “minden rendben van, már csak hirdetéssel lehet növelni az online jelenlétet”.

Ha ezt hallja, s ezt nem előzte meg egy részletes, akár több 100 oldalas dokumentáció a webes felületről, akkor az a cég csak hirdetésekkel foglalkozik, optimalizálni nem tud. Emiatt a SEO árak feltűnően olcsók lehetnek, hiszen inkább a hirdetésre próbálják kihelyezni a hangsúlyt.

Legyen körültekintő, s érdeklődjön a referenciákként feltüntetett cégeknél

Azoknak a cégvezetőknek, akiknek nincs kapcsolatuk még SEO-SEM céggel, feltétlenül fontos, hogy felkeressék a kiszemelt ügynökségek azon referenciáit, akik hasonló piaci szegmensen tevékenykednek, hiszen ők tudják igazán megmondani, mire lehet számítani a SEO-SEM céggel való együttműködést illetően.

Így a SEO árakról is tudnak majd tájékozódni, illetve lesz már egy elképzelésük arról, hogy milyen lesz majd a jövőben együttműködni az adott SEO-SEM céggel.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.