2019.05.30.

Mit takar egy professzionális keresőoptimalizálás Budapesten?

Mit takar egy professzionális keresőoptimalizálás Budapesten?

Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással Budapesten, s az elmúlt évek alatt rengeteg itthoni és nemzetközi ügyfelünknek segítettük népszerűsíteni az online felületeit. Emiatt rengetegszer találkoztunk azzal a problémával, hogy amikor eljön hozzánk egy ügyfél konzultációra, annyira nem ért sem a keresőoptimalizáláshoz, sem pedig az online hirdetésekhez, hogy sajnos nem tudja, mit kérdezzen, illetve milyen elvárásai legyenek egy ügynökséggel szemben.

Ebben a cikkünkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy milyen szolgáltatásokat takar egy professzionális keresőoptimalizálás Budapesten.

SEO konzultáció

Első körben mindig leülünk az ügyféllel - ha nem tudunk személyesen találkozni, akkor videóbeszélgetésre invitáljuk -, hogy mi is lássuk, milyen típusú ügyféllel van dolgunk, illetve jó hallani a cégről olyan információkat is, amelyek például nem szerepelnek a hivatalos honlapjukon. Egy ilyen konzultáció során feltérképezzük az ügyfél piaci helyzetét, s megnézzük, miben lehetünk segítségére.

Itt egy akár több órás beszélgetésre érdemes számítani, hiszen el kell magyaráznunk az ügyfélnek - szakmai zsargonok nélkül -, hogy miért fontos a SEO, illetve milyen eszközöket tudunk használni az ő esetében, hogy növeljük az organikus találatok számát a SERP-eken.

Amennyiben megszületik egy megállapodás, akkor szerződéskötés után nekiállunk a keresőoptimalizálásnak, melynek több része is van. Íme a részletek:

SEO ellenőrző lista

Kezdő lépések

  • Google Search Console és Google Analytics fiók létrehozása
  • Különféle Webmester eszközök installálása

Ezek szükségesek ahhoz, hogy megismerjük a lehető legtöbb beérkező felhasználói és technikai adatot. Ez alapján tudjuk eldönteni, hogy milyen optimalizálási eszközökre és milyen formában lesz szükség.

Kulcsszókutatás

  • Long-tail kulcskifejezések
  • Erős kulcsszavak
  • Gyenge kulcsszavak
  • Kérdésbe foglalható kulcskifejezések, mondatok kikeresése

Nemcsak a Google keresője, a kulcsszókutatásra használt programok, de az egyes frekventáltan használt fórumokon is rengeteg releváns kulcsszót lehet találni.

Tartalmi SEO

Cégünk a keresőoptimalizálást a budapesti és vidéki ügyfeleinél is egyaránt komolyan veszi, így a következők sosem hiányozhatnak a mi keresőoptimalizálási listánkról:

  • Rövid, leíró, releváns kulcsszavakat használó URL struktúra kialakítása
  • Címek, alcímek és szövegek kulcskifejezésekre és szinonímákra való optimalizálása
  • Title, image tag-ek használata releváns kulcsszavakkal leírva
  • Képek és kódok optimalizálása, lerövidítése
  • Külső és belső linkek használata
    • Nívós külső linkekre érdemes csak hivatkozni (pl.: wikipédia)
    • A belső linkeket pedig leíró módon kell kialakítani, hogy a linkben lévő szöveg egyértelműen felfedje, hogy milyen oldal / információ áll mögötte.

Linképítés

Ez egy kicsit átmegy a marketing irányába, de a korai időkben ezzel is foglalkoztak a SEO szakemberek, de szerencsére megérkeztek a marketingesek is az online piacra, így ezt már ők csinálják főként. Természetesen ennek is van egy kis listája:

  • Vendég bloggerek, szakértők felkérése
  • Konkurens technikák ellesése, javítása
  • Interjúk készítése elismert szakemberekkel, személyiségekkel
  • Közösségi média oldalak kiaknázása, stb.

Technikai keresőoptimalizálás

A következő listát már tényleg nem fogja érteni a cégvezető, csak egy programozó, íme:

  • HTTPS-re való átállás - amennyiben HTTP van még - lebonyolítása
  • URL kanonikalizáció megtervezése, duplikált tartalmak kezelése
  • 404-es szerver hibák kezelése
  • Átirányítások kezelése
  • Crawl hibák feltárása
  • Broken linkek felkutatása, javítása
  • Oldalsebesség javítása
  • Reszponzív kialakítás ellenőrzése
  • Schema Markup használata
  • Oldaltérkép kialakítása

Nekünk ez az egyik kedvencünk, mert ezzel lehet a legtartósabb eredményt elérni. Amikor a keresőoptimalizálást a budapesti ügyfeleinknek végezzük, akkor a legtöbb esetben hoznak magukkal egy full-stack fejlesztőt is az ügyfelek, mert a fővárosban a nagyobb cégek szeretik ezeket a dolgokat egy szakavatott ember közelében megbeszélni.

Kérje Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk keresőoptimalizálási szolgáltatását, hogy cégének online szereplése hosszútávú profit növekedést tudjon elérni.

Kérje egyedi árajánlatunkat
Ajánlatot kérek
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram