Mit tud nyújtani egy online marketing ügynökség 2018-ban?

Az online marketing ügynökségek rettentő hasznosak azoknak a vállalkozásoknak, amik szeretnének nagyobb hangsúlyt kapni a mára oly túlterhelt online piacon. Miért? Mert ezek a szolgáltatók arra szakosodtak az elmúlt néhány évtizedben, hogy egy webes felületet a potenciális ügyfelek számára elérhető közelségbe tudjanak hozni.

Milyen eszközökkel dolgozik egy online marketing ügynökség?

  • Konkurencia elemzés
    • Egy online marketing ügynökség megfelelő konkurencia elemzés nélkül csak tapogatózik a sötétben. A cél emiatt az, hogy megismerje a szolgáltató, hogy az adott webes felületnek mivel kell felvennie a versenyt az online szférában.
  • Keresőoptimalizálás
    • A legtöbb online marketing ügynökség szolgáltatásai közt szerepel a SEO optimalizálás is, hiszen ekkor jönnek elő olyan technikai problémák, melyek gyors orvoslása akár azonnali profit-növekedést is eredményezhet.
  • Tartalomírás
    • Mivel a legtöbb online vállalkozásnak nincs elegendő emberi erőforrása arra, hogy az oldalon elhelyezett tartalmakat frissítse vagy rendszeresen új hírekkel bővítse, így már a tartalomírással is egyre több online marketing ügynökség foglalkozik.
  • Linképítés
    • A linképítés szintén egy gyakori szolgáltatás, hiszen értékes linkek elhelyezése különféle gyakran látogatott minőségi hírportálokon vagy blogokon rengeteg új ügyfelet tud szerezni így az online vállalkozásnak.
  • Keresőmarketing
    • A keresőmarketing szolgáltatás lefedi például a kulcsszavak relevanciájának átvizsgálását, a landing oldalak erősségét, a vásárlói viselkedés elemzését különféle külső programok segítségével. Az online marketing ügynökségek emiatt rengeteg féle szempontot vizsgálnak e folyamat során, mely főként a termékek vagy szolgáltatások könnyebb eladását próbálják elősegíteni. 
  • Hirdetés kezelés (Adwords, Facebook, YouTube, Instagram, stb.)
    • Talán ez a legelterjedtebb szolgáltatás, hiszen a legtöbben kifejezetten hirdetés kezelés miatt fordulnak online marketing ügynökséghez, hogy biztos kezekben tudják online reklámjaik sikerességét.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.