Mitől lesz sikeres egy Facebook reklám?

Napjainkban akkora lett a konkurencia az interneten, hogy a régebbi kampányok most már csak elnyelik a pénzt, s profitot aligha látni belőlük. Milyenek a legsikeresebb Facebook reklám technikák 2017-ben?

Egyszerű pszichológia

Ügyfélkörtől függően a képes és a videós reklámok is okos kivitelezéssel igen jövedelmező marketing eszközök lehetnek.

Köszönhetően például az emberben lejátszódó pareidolia jelenségnek, az agy tudatalatt emberi/állati arcokat keres környezetükben, jelen esetben képeken, videókon. Ezért hasznos lehet Facebook reklámjainkat emberi/állati arcokkal kiegészíteni, melyek valamilyen érzést mutatnak ki - összefüggésben a hirdetés céljával.

Készítsünk többféle kampányt, különféle dizájnnal és érzelmekre ható színsémákkal, majd teszteljük és mérlegeljünk.

Használjunk Facebook reklámjaink szövegében rációra és érzelmekre ható állításokat, melyek egyaránt arra ösztönzik a felhasználót, hogy a mi hirdetésünkre kattintson. Érje meg neki, és kapjon megoldást a problémájára.

Félelem és vásárlás

A legnagyobb visszatartó érzés a vásárlás esetén a félelem, mert nem tudja eldönteni a felhasználó, hogy megbízzon-e a hirdetésben lévő reklámban vagy sem. Ezért jó döntés lehet ingyenes termékeket hirdetni Facebook reklámjainkban. Így nincs rizikó.

Megbízhatóság növelése

Persze ingyenes opció is van: információátadás. Tanítsunk, vállaljunk társadalmi szerepet cégünk ügyihez hasonló témában, növeljük megbízhatóságunkat, építsünk céges imidzset naprakész közösségi média oldalainkon.

Használjunk meglévő vásárlóink véleményét, kinek milyen problémáját hogyan oldotta meg, mert ezzel könnyebben tudnak azonosulni ügyfeleink.

Facebook reklám készítés előtt mindig képzeljük el azt a személyt, akinek el szeretnénk adni a szolgáltatásunkat. Milyen problémájára talál nálunk megoldást? Mi a foglalkozása, hány éves, hol él, stb. Minél közelebb tudunk jutni vásárlói körünkhöz, annál könnyebben tudjuk meghatározni hirdetéseink szövegét, annak stílusát, kinézetét.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.