Mitől lesz sikeres egy Facebook reklám 2017-ben?

2017-ben az embereknek már egyre nehezebb eladni bármit is, mint cég, hiszen a vásárlók manapság már az ismerőseik, rokonaik, illetve a kedvenc YouTuber-jeik, sportolóik, példaképeik ajánlásai, tapasztalatai alapján vásárolnak. Így fontos új szemszögből megvizsgálni a Facebook reklám lehetőségek hatalmas tárházát is, hiszen már rengeteg módja van annak, hogy hogyan lehet kialakítani egy sikeres Facebook reklámot, ami nemcsak sok vásárlást eredményezhet, hanem annál sokkal többet.

Ma már egyre többen képesek megélni egyszerű YouTube videók készítéséből, hiszen nagyon sok cég áll a hátuk mögött, akik különféle kedvezményes kódokkal látják el őket, amiket aztán a nézőik beválthatnak.

Emiatt mi sem egyszerűbb, mint a Facebook reklámokba olyan utalásokat tenni, melyek arra engednek következtetni, hogy a termék vagy szolgáltatás másnak is bevált, ebben az esetben olyan befolyásos személyiségekre gondolunk, akiket a célközönség nemcsak ismer, de fel is néz rájuk. Ezek lehetnek színészek, YouTuberek, Instagram sztárok, Pinterest modellek, bárki aki valamilyen szinten köthető az eladni kívánt szolgáltatáshoz vagy termékhez.

Így egy jó Facebook reklám már nemcsak a kép vagy szöveg minőségén, de a mondanivalóján, illetve az átadni kívánt információ hitelességén, leinformálhatóságán és megbízhatóságán alapul. Emiatt ma már egyáltalán nem javasolt túlozni vagy hazudni bármilyen szinten is egy Facebook reklámban, hiszen elég könnyen kiderülhet a közösségi média oldalakon lévő hozzászólásokból, ha a hirdetés átverés.

Fontos, hogy semmiképp se másoljunk le más cégeket, mindig legyünk egyediek, igyekezzünk ne hirdetésként, hanem egy problémára való megoldásként tekinteni a Facebook reklám szövegére és illusztrációjára. Így nemcsak nagyobbat lehet kaszálni egy jól kialakított hirdetéssel, de megnőhet azon felhasználók vagy ügyfelek száma, akik elégedettségüket megosztásokkal és lájkokkal fogják díjazni, ami a mai világban mindennél többet jelent már.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.