Modern marketing megoldás: AdWords

Biztosan akad olyan, aki épp az ellenkezőjét gondolja, miszerint az AdWords nem más, mint egy hirdetés, amivel szerte az interneten lehet találkozni. Ebben a teóriában csak annyi a hiba, hogy az AdWords nem hagyományos hirdetés, több ponton is különbözik, valamint zsenialitása abban rejlik, hogy a potenciális ügyfeleknek épp a problémájára ad valós megoldási lehetőséget azzal, hogy csak nekik jelenik meg. Míg egy egyszerű hirdetést bárki megtalálhat, az AdWords hirdetéseket addig lehet hangolni, hogy csak és kizárólag annak a célközönségnek jelenjen meg, akinek a termékemre, szolgáltatásomra szükségük van. Az AdWords a keresőmarketing azon része, amivel garantálni lehet, hogy weboldala jó helyen szerepel a kereső oldalán valamilyen keresésre.

Mivel meglehetősen szűkre szabható, ezért az AdWords felhasználói élménye is igen magas, mert a keresőmarketing egyik leghatékonyabban célozható eszköze. A megfelelően kombinált tartalommal, kiegyensúlyozott SEO-val pedig egyszerűen verhetetlen összképet mutat, akár bizonyos keresésekre kifejezetten dominálható a piac, megfelelő bevételi növekedést érve el.

Nem elhanyagolható tény, hogy az AdWords a márkaismertség megszerezésére is kifejezetten alkalmas, ehhez még az sem kell, hogy az emberek kattintsanak a hirdetésre. Ez annak köszönhető, hogy azok a célcsoportok, akik saját problémájukra keresnek megoldást, egy problémamegoldó márkanevet hamarabb megjegyeznek, mivel már eleve nyitottan állnak a témához.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.