Modern marketing megoldás: AdWords

Biztosan akad olyan, aki épp az ellenkezőjét gondolja, miszerint az AdWords nem más, mint egy hirdetés, amivel szerte az interneten lehet találkozni. Ebben a teóriában csak annyi a hiba, hogy az AdWords nem hagyományos hirdetés, több ponton is különbözik, valamint zsenialitása abban rejlik, hogy a potenciális ügyfeleknek épp a problémájára ad valós megoldási lehetőséget azzal, hogy csak nekik jelenik meg. Míg egy egyszerű hirdetést bárki megtalálhat, az AdWords hirdetéseket addig lehet hangolni, hogy csak és kizárólag annak a célközönségnek jelenjen meg, akinek a termékemre, szolgáltatásomra szükségük van. Az AdWords a keresőmarketing azon része, amivel garantálni lehet, hogy weboldala jó helyen szerepel a kereső oldalán valamilyen keresésre.

Mivel meglehetősen szűkre szabható, ezért az AdWords felhasználói élménye is igen magas, mert a keresőmarketing egyik leghatékonyabban célozható eszköze. A megfelelően kombinált tartalommal, kiegyensúlyozott SEO-val pedig egyszerűen verhetetlen összképet mutat, akár bizonyos keresésekre kifejezetten dominálható a piac, megfelelő bevételi növekedést érve el.

Nem elhanyagolható tény, hogy az AdWords a márkaismertség megszerezésére is kifejezetten alkalmas, ehhez még az sem kell, hogy az emberek kattintsanak a hirdetésre. Ez annak köszönhető, hogy azok a célcsoportok, akik saját problémájukra keresnek megoldást, egy problémamegoldó márkanevet hamarabb megjegyeznek, mivel már eleve nyitottan állnak a témához.
  • 5+1 SEO trend, ami dominálni fog 2022-ben
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.22.

    5+1 SEO trend, ami dominálni fog 2022-ben

    Tisztában vagyunk vele, hogy akárcsak az időjárás jelentésben, a keresőoptimalizálásban sem lehet kőbe vésett előrejelzéseket lobogtatni. A 2021-es évben szinte végig domináltak azok az indexelési problémák, amelyeket mai napig nem sikerült a Google-nak fixálni, ami szinte naponta téma akár a hazai, akár a nemzetközi SEO fórumokon.