Nem érdemes spórolni 2020-ban a linképítés árán

Azok a weboldal tulajdonosok, akik foglalkoznak a linkmarketinggel, már pontosan tudják, hogy a minőségi linkeknek mekkora szerepe van egy jó pozíció elérésében. Sokan azonban, amikor erre a feladatra ügynökséget keresnek elsődleges választási szempontnak az árat tekintik nem pedig a minőséget.

Ha visszamegyünk az időben és visszaemlékszünk, hogy pár évvel ezelőtt bőven elegendő volt egy rövid releváns tartalmat elhelyezni az ajánló oldalon, melybe feltüntettük az erősítendő weboldal címét akkor már ebből is látható, hogy néhány év alatt mennyit változott a linképítés, hisz átformálódott teljesen a struktúra is, már nem 300-500 karakteres cikkekből érkeznek a linkek, hanem 1500-2000 karakteresből, már nem nulla SEO értékkel rendelkező oldalakra kerülnek ki a linkek, hanem komoly, minimum DA20-asra és sorolhatnánk ezt a végtelenségig, egy biztos:

A valódi siker titkát nem a link árában, hanem a minőségében érdemes keresni!

 

Felmerülhet a kérdés, hogy mitől lesz minőségi egy link?

A link minőségét nagyban meghatározza, hogy kié az oldal, milyen tartalmak vannak rajta, milyen gyakran frissül, milyen az oldal SEO-ja, milyen SEO értékei vannak, úgymint: DA, PA, mozRank, stb., milyen a látogatottsága és így tovább.

Ezért érdemes 2020-ban is ezeket szem előtt tartani, így ügynökségünk is két konstrukcióban kínálja a linkmarketing szolgáltatást ügyfeleinek.

A standard esetben kizárólag PR cikkes linkek elhelyezését preferáljuk, melyek darabára még 2020-ban is jócskán 3000 Ft alatt marad, de azoknál az oldalaknál, ahol ezen linkek erőssége kevésnek bizonyul a megfelelő linkstratégia megalkotásával átállunk a népszerű hírportálokon való PR cikkes megjelenésre, hisz ezen oldalak népszerűsége, SEO értéke, minősége hozhatja az igazi áttörést egy weboldal esetében.

Nem egyszer fordult már elő meglévő Ügyfeleink esetében is, hogy havi 2-3 db hírportálon megjelenő PR cikkes link eredményét tekintve maga mögött hagyott 25 db standard PR cikkes linket, melynek legfőbb oka, hogy a Google algoritmusok „szemében” ezeken az óriási site-okon elhelyezett link sokkal értékesebb hivatkozásnak számít.

A hírportálokon való PR cikkes megjelenés nem csak stratégiai szempontból fontos, de presztízs értékkel is bír, hisz az átlagember számára ezek a felületek akár 5x-6x drágábbak is lehetnek, ha direktbe keresi meg a média tulajdonost, mintha olyan ügynökségen keresztül próbálna megjelenni, mint a Vírus Média.

Bizonyára akár az átlag olvasó számára is realizálódhatott már ebből a pár sorból, hogy a linképítés nem csak abból áll, hogy „kiszórjuk” az ügyfél által előre megrendelt mennyiséget minden hónapban, hanem komoly kutatómunkát, valamint linkmarketing stratégia megalkotást igényel annak érdekében, hogy a folyamatok biztosan elérjék a céljukat.

És mi is lehetne a cél, ha nem az, hogy a Google keresőben adott kulcsszóra előre jöjjön egy weboldal és ezzel párhuzamosan megvalósulhasson az organikus forgalom, valamint a konverziók számának növekedése is.

A valódi cél ez, mellyel sok esetben a Megrendelők sincsenek tisztába, hisz a legtöbb esetben az ajánlatkérések, megkeresések tárgya nem más, mint: „adott kulcsszóra legyen az első oldalon a weboldal”. De a valódi eredmény számunkra az, ha képesek vagyunk az organikus találati listából érkező megrendelések, ajánlatkérések számát növelni.

Tehát, ha a cél nem más, mint az ingyenes, vagy más néven organikus találati listából érkező minőségi forgalom növelése, akkor válassza a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség linképítés szolgáltatását, melyet a legnagyobb körültekintéssel, rendszeres linkmarketing audittal vállalunk rejtett költségek és csalódások nélkül!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.