Online marketing ügynökség – Vírus Média

Nincsenek könnyű helyzetben azok a vállalkozások, akik 2019-ben keresnek online marketing ügynökséget, mert az ügynökségek száma Magyarországon évről évre nő.

A visszajelzések alapján ma egy vállalkozás két féle képen próbál online marketing ügynökséget keresni:

  • ajánlás, vagy ismeretség alapján
  • Google keresőben történő keresés alapján

Azok a vállalkozások, akik az utóbbit választják minimum 20-30 szolgálató hirdetésével találják magukat szembe, melyek közül a választás az épp látott marketing szöveg, vagy az ígéretek, vagy a szimpátia alapján történhet csak, de hogy jól választanak e és hosszútávon egy olyan partnert találnak, akivel nem csak eredményesen, de rentábilis költségek mellett is tudnak együtt dolgozni már csak a véletlen műve.

Nem ismeretlen az sem, hogy a marketing ügynökségek különböző hosszúságú hűségidős szerződésekkel próbálják a gyanútlan vállalkozásokat magukhoz láncolni, melyekkel egy eredményes együttműködés esetén nincs is gond, de mi történik akkor, amikor a megbízó elégedetlen a munkával?

Számtalan ügyfél keres meg bennünket, hogy elégedetlenek a jelenlegi ügynökségükkel, de nem tudnak szabadulni, mert nem járt le a szerződésük. Épp ezért összegyűjtöttünk néhány olyan fontos dolgot, amikre érdemes odafigyelni, ha Ön épp most keres új online marketing ügynökséget:

  • vegye fel a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben és nézze meg milyen gyorsan érkezik a válasz, vagy az árajánlat, mert ez arról árulkodik, hogy Ön, mint Ügyfél mennyire fontos az adott szolgáltatónak, mennyire van kiépítve az ügyfélszolgálat, és egy későbbi már az együttműködés során felmerülő kérdésekre, problémákra milyen gyorsan fog választ kapni
  • soha ne írjon alá olyan szerződést, mely több hónapra, vagy évre szól, hisz egy esetleges sikertelen együttműködés során nem fog tudni kiszállni plusz költségek nélkül
  • ragaszkodjon a személyes találkozóhoz, mely során az online marketing szakértő fel tudja pontosan mérni, hogy az Ön vállalkozásának mire van szüksége és ez alapján állítja össze azt az online marketing tervet, mely nagy valószínűséggel pozitív eredményt fog Önnek hozni
  • bizonyosodjon meg, hogy az adott ügynökség rendelkezik e azt adott hirdetési rendszerben valamilyen akkreditációval, mert a színes-szagos marketing szövegek mögött sokszor nincs valós elismert szaktudás vagy tapasztalat
  • nézze meg az ügynökség weboldalát és keressen referenciákat, hisz ezek a referenciák sokat elárulnak arról, hogy az adott szolgáltató milyen kaliberű ügyfeleket kezel, vagy kezelt pályafutása során
  • nézzen utána, hogy milyen vélemények, vagy hozzászólások vannak a szolgáltató közösségi oldalain
  • keressen az ügynökség weboldalán blogot, híreket, cikkeket, publikációkat, mely azért nagyon fontos, mert ebből is látható, hogy végez e valamilyen szakmai kutatómunkát, ergo nyomon követi e a szakmát érintő újdonságokat, változásokat stb.

Nyilván, ha a fent leírt javaslatok mind teljesülnek, akkor sem biztos, hogy Ön a legjobb online marketing ügynökséget választja, de nagyon sok olyat ezzel ki tud szűrni, akikkel esetlegesen a későbbiekben meggyűlne a baja.

Egy biztos: a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség a fent leírt szempontok alapján egytől-egyig jól vizsgázott az ügyfél visszajelzések alapján, így merjük feltétel nélkül ajánlani ügynökségünket, hisz nálunk a:

  • 24 órás ügyfélszolgálat alapból jár minden ügyfélnek
  • nem íratunk alá senkivel hűségidős szerződést, minden megbízási szerződés határozatlan ideig szól, így, ha úgy érzi megbízónk, hogy nem elégedett munkánkkal bármikor dönthet úgy, hogy ő megszünteti az együttműködést mindenféle plusz költség nélkül
  • személyes találkozó nélkül nem kötünk szerződést, melynek oka, hogy mi nem dobozos standard termékeket adunk el, hanem egyedi kimondottan a vállalkozásra szabott és annak igényeit figyelembe vevő specifikált szolgáltatást
  • a legnevesebb és legismertebb hirdetési és szakmai akkreditációkkal rendelkezik mind az ügynökség mind pedig azok a kollégák, akik aktívan részt vesznek az online marketing kampányok készítésében vagy kezelésében
  • a referenciáink között szerepelnek kis- és középvállalkozások épp úgy, mint óriási multinacionális cégek
  • a cégről alkotott vélemények mind publikusak, ezeket nem cenzúrázzuk és nem is töröljük
  • akik pedig most találkoznak elsőnek weboldalunkkal a cikk hatására, ajánljuk nagy tisztelettel a hírek aloldalunkat, ahol rendszeresen vagy szakmai, vagy a szakmához kapcsolódó cikkeket publikálunk minden hónapban
Bízunk benne, hogy ez a pár gondolat segített Önnek a választásban és hamarosan az Ön vállalkozását is ügyfeleink között üdvözölhetjük.

Ha fontos Önnek az eredményeken kívül a személyes odafigyelés, valamint a proaktív együttműködés, akkor kérjen ajánlatot még ma!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.