Promóciós hirdetésbővítmény a Google Adwords hirdetési rendszerben

A Google év elején publikálta legújabb Adwords hirdetésbővítményét, melyet promóciós bővítményként nevezett el. Az újítás érdekessége, hogy ez a bővítmény a régi felületen sajnos nem érhető el, ha alkalmazni kívánjuk hirdetéseinkhez, akkor át kell lépni az Adwords új felületére azoknak, akik még mindig a régi online felületet használják.

A promóciós hirdetésbővítmény célja, hogy különböző aktív ajánlatokat tudjunk publikálni (mint például: Black Friday, Húsvét, Anyák napja, karácsony, stb.) a szöveges hirdetéseink alatt úgy, hogy az aktív ajánlatra kattintva a weboldalunkon szereplő egyedi ajánlatra érkezzen a felhasználó.

Az új bővítmény rendkívül jó hatással van az átkattintási arányra, hisz ezzel a bővítménnyel még látványosabb lesz a hirdetésünk, mely az eddigi tapasztalataink alapján jelentősen növelte a CTR értéket is.

De hogyan is tudjuk beállítani az Adwords hirdetési rendszerben?

Válasszuk a Google Adwords online felületén az új felületet, majd a baloldali menüben kattintsunk arra a kampányra, amihez hozzá szeretnénk adni. Ezt követően a hirdetések és bővítmények opción keresztül eljutunk a bővítményekhez, ahol a kék + gombra kattintva megjelennek a hozzáadható bővítmények, legalján pedig a Promóciós bővítmény.

Ahogy cikkünkben már említettük van lehetőség különleges alkalom kiválasztására is, ez esetben, ha ilyet választunk ki a hirdetési szövegünk alatt a keresőben ezzel az alkalom névvel, pl: húsvét fog kezdődni az ajánlat.

Ha ezzel megvagyunk, válasszuk ki az aktuális nyelvet, illetve pénznemet, majd adjuk meg, hogy százalékos, vagy forint alapú kedvezményt kívánunk publikálni. Ezt követően adjuk meg az elem nevét, mely a termék, vagy szolgáltatás nevét jelenti, amit kedvezményesen szeretnénk feltüntetni, és a végső URL-t, ahol a weboldalunkon elérhető az aktuális kedvezményes ajánlat.

Lényegében készen is vagyunk a beállítással, annyit még hozzátennénk, hogy rengeteg további lehetőség kínálkozik ennél a bővítménynél még, például megadhatunk promóciós kupon kódot is, vagy automatizálhatjuk megadott dátumra a ki illetve a bekapcsolását ennek a bővítménynek.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.