Promóciós hirdetésbővítmény a Google Adwords hirdetési rendszerben

A Google év elején publikálta legújabb Adwords hirdetésbővítményét, melyet promóciós bővítményként nevezett el. Az újítás érdekessége, hogy ez a bővítmény a régi felületen sajnos nem érhető el, ha alkalmazni kívánjuk hirdetéseinkhez, akkor át kell lépni az Adwords új felületére azoknak, akik még mindig a régi online felületet használják.

A promóciós hirdetésbővítmény célja, hogy különböző aktív ajánlatokat tudjunk publikálni (mint például: Black Friday, Húsvét, Anyák napja, karácsony, stb.) a szöveges hirdetéseink alatt úgy, hogy az aktív ajánlatra kattintva a weboldalunkon szereplő egyedi ajánlatra érkezzen a felhasználó.

Az új bővítmény rendkívül jó hatással van az átkattintási arányra, hisz ezzel a bővítménnyel még látványosabb lesz a hirdetésünk, mely az eddigi tapasztalataink alapján jelentősen növelte a CTR értéket is.

De hogyan is tudjuk beállítani az Adwords hirdetési rendszerben?

Válasszuk a Google Adwords online felületén az új felületet, majd a baloldali menüben kattintsunk arra a kampányra, amihez hozzá szeretnénk adni. Ezt követően a hirdetések és bővítmények opción keresztül eljutunk a bővítményekhez, ahol a kék + gombra kattintva megjelennek a hozzáadható bővítmények, legalján pedig a Promóciós bővítmény.

Ahogy cikkünkben már említettük van lehetőség különleges alkalom kiválasztására is, ez esetben, ha ilyet választunk ki a hirdetési szövegünk alatt a keresőben ezzel az alkalom névvel, pl: húsvét fog kezdődni az ajánlat.

Ha ezzel megvagyunk, válasszuk ki az aktuális nyelvet, illetve pénznemet, majd adjuk meg, hogy százalékos, vagy forint alapú kedvezményt kívánunk publikálni. Ezt követően adjuk meg az elem nevét, mely a termék, vagy szolgáltatás nevét jelenti, amit kedvezményesen szeretnénk feltüntetni, és a végső URL-t, ahol a weboldalunkon elérhető az aktuális kedvezményes ajánlat.

Lényegében készen is vagyunk a beállítással, annyit még hozzátennénk, hogy rengeteg további lehetőség kínálkozik ennél a bővítménynél még, például megadhatunk promóciós kupon kódot is, vagy automatizálhatjuk megadott dátumra a ki illetve a bekapcsolását ennek a bővítménynek.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.