Reklámozzunk Facebookon! De vajon mennyibe kerül a Facebook hirdetés ára?

Rengeteg cég készít vállalati Facebook oldalt, melyet követhetnek, lájkolhatnak és kommentelhetnek az érdeklődők. S hogy lesz ez az oldal népszerű? Facebook hirdetéssel, de mennyibe fog ez kerülni?

Minden cég más és más

Egy multinacionális cég nyilván akár milliókat is elkölthet csak a Facebook hirdetések árára, mellette pedig megint milliókat más platformokon való megjelenésekre, melyek egyaránt lehetnek online és offline médiumok is.

Egy kisvállalkozásnak havonta elég lehet akár tízezer forint is, hogy elősegítse termékei vagy céges arculatának népszerűsítését a Facebook platformján.

Emiatt fontos megnézni azt, hogy mekkora anyagi kerete van egy cégnek arra, hogy sikeres kampányokat hozzon létre e közösségi média platform reklámjainak segítségével. Így egy Facebook hirdetés ára merőben függ a vállalat termékeitől, felhasználóitól, és persze attól, hogy mennyi pénzt tud erre elkülöníteni a cég a vállalati büdzsében.

Jöjjenek a számok

A legkisebb megadható összeg általában 1 és 5 dollárba kerül, mely a további optimalizálástól függően feljebb is mehet. Miért? Mert például egy pár cipőt rengetegen szeretnének reklámozni egyszerre, így ez sokkal többe kerül, mint például egy kevésbé keresett termék vagy szolgáltatás hirdetése, mely lehet az öntözőrendszerektől a kontaktlencse gyártás során alkalmazott speciális műszerekig bármi.

Ha egy terméket nagy közönségre, illetve hatalmas konkurenciával a tudatunkban fogunk reklámozni, az nyilván többe kerül, mint egy olyan szolgáltatásé, melyre nem keresnek sokan, illetve nem sok embert érdekel.

Lényeg a kreativitás

Nem minden cég teheti meg, hogy arculatot váltson csak azért, mert az a piaci szegmens, melyben működik már szinte túlterhelt a rengeteg versenytárstól. Így annak elkerülése érdekében, hogy ne egysíkú reklámokkal találja magát szembe a felhasználó, hatalmas kreativitásra van szükség, hogy az adott Facebook hirdetésre rá is kattintsanak az érdeklődők.

Így a Facebook hirdetés ára csak abban az esetben éri meg, ha profi és tapasztalt kezek tervezik, és irányítják, illetve tartják folyamatos monitoring alatt, hogy a várt eredményeket hozza vissza a befektetett pénz.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.