SEO árak - vajon min múlik az online siker kulcsa?

Egy webáruház vagy weboldal sikerességéhez mindenképp szükség van egy SEO-s emberre, aki segíti a vállalat online megjelenéseit eljuttatni a potenciális ügyfelekhez. De vajon min múlnak a SEO árak?

Feltűnően olcsó SEO árak

Érdemes megnézni, hogy milyen tevékenységekkel foglalkozó cégeknél tapasztalhatóak a rendkívül alacsony SEO árak. Ezek általában olyan informatikai vállalatok, melyek fő profilja valami más ágazat az informatikán belül, mely lehet a szoftver fejlesztéstől a webáruház készítésig bármi. Egy a lényeg: nem kifejezetten SEO cég.

Ha ezeknek a cégeknek választjuk a SEO szolgáltatásait a valóságban nem csinálunk mást, mint kidobunk egy kisebb összeget havonta az ablakon azért, hogy egy amúgy is már évekre leterhelt programozó nézzen rá időnként a webes felületre, mely ki fog merülni annyiban, hogy megnézi a fejlesztő, hogy volt-e valamilyen hibaüzenete a backend-en. Nem fog optimalizálni, nem fog szólni, ha valamit másképp kellene lekódolni, hiszen az plusz munkát jelentene neki. És amúgy sem ezzel szeret foglalkozni, hiszen ő programozó.

Nagyon magas SEO árak

Sok cég nem is tudja, mennyi pénz van a SEO-ban, hiszen azt hiszik, hogy ez is egy újabb lehúzós informatikai összeesküvés az ártatlan cégek ellen. Viszont aki tényleg tapasztalt, illetve rendelkezik több keresőóriás vizsgájával, s valós, ma is jól működő referenciákat tud felmutatni, az reálisan kérhet magasabb összeget, hiszen ezt a tudást fel tudja igen rövid időn belül használni arra, hogy megfelelő tanácsokkal tudja ellátni az adott vállalatot. Ez általában az a fajta SEO “cég”, aki egy ember személyében vállal ilyen munkákat, cég nélkül a háta mögött. Őket hívjuk profiknak, akiket általában a multik tudnak csak megfizetni.

Közepes SEO árak

Mivel a legtöbb kis- és középvállalat nem engedheti meg magának, hogy havonta nagyobb összegeket tudjon fizetni egy profi SEO-s embernek, így inkább a SEO ügynökségekhez fordulnak, akik egy csapattal dolgoznak, így nem lesz akkora a havi költsége az adott vállalatnak, mintha egy emberre bízná a webes felület SEO fejlesztését. Ezzel a megoldással így olyan kezekbe kerül ez a feladat, akiknek ez a munkájuk, nem pedig valamilyen más informatikai ágazat a fő profiljuk.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.