AEO és GEO: Az új korszak a keresőoptimalizálásban
Fedezze fel az AEO és GEO stratégiákat 2025-ben! Gyakorlati tippek, útmutatók és AI-alapú SEO megoldások a vállalkozása láthatóságáért.
Több cikkünkben is írtunk már arról, hogy a keresőoptimalizálás, vagy köznapi nevén csak rövidítve SEO mára már kötelező elem lett a weboldal tulajdonosoknak, hogyha szeretnék weboldalukat a legfontosabb keresőszavakra a Google organikus találati listáján elől látni.
Nagyon sok On site (belső) illetve Off site (külső) tényezőből tevődik össze az, hogy a weboldalunk a kereső legelején szerepeljen, most mi a belső elemeket fogjuk megvizsgálni, és az ehhez kapcsolódó SEO Audit nevű szolgáltatásunkat fogjuk bemutatni.
Magától értetődik a dolog, hogy egy weboldal tulajdonosnak, vagy annak fejlesztőjének nem feladata a SEO (keresőoptimalizálás) olyankor hónapról hónapra változó trendjeinek nyomon követése, és ezeknek a változásoknak az implementálása, így olyan szakembert kell megbízni ezzel a feladattal, aki képes átlátni és az adott weboldal szolgáltatási palettájához igazítva alkalmazni ezeket.
A SEO Audit célja, hogy mindig az aktuális érvényben lévő trendeknek megfelelően vizsgálja át a weboldalt és konkrét javaslatokat, vagy iránymutatásokat adjon legtöbbször a weboldal fejlesztője számára, hogy hol és mit szükséges ahhoz javítani, hogy megtartsa, javuljon, vagy ne veszítsen jelenlegi –esetleg jó- pozíciójából a website.
A legtöbb folyamatra van lehetőség professzionális kimondottan szakértőknek szánt szoftvert használni, azonban van számtalan olyan elem is, melyet manuálisan szükséges átvizsgálni, ezért is tart el egy komplex weboldal elemzés akár 1-1,5 hétig is.
Ha úgy érzi, hogy nem elégedett jelenlegi organikus pozíciójával, kérjen ajánlatot professzionális SEO Audit készítésére ügynökségüktől!