SEO keresőoptimalizálás - a legjobb fegyver a konkurensek megelőzésére

Ahogy megy előre az idő, úgy lesz egyre több és több online felülettel is rendelkező biznisz, így fontos, hogy a már meglévő webáruháza mindig naprakész állapotban legyen. Mit értünk ez alatt?

Az a webáruház például, mely már 8-10 éve szerepel az első 10 helyen a Google találati oldalain, nemcsak azért tudja fenntartani a jó helyezéseket, mert régebbi, mint egy ma beindított webáruház. Fontos kiemelni még más szempontokat is, melyek a SEO keresőoptimalizálás révén tudják ezeket a jó eredményeket produkálni:

  • Megfelel a webáruház a piac folyamatosan változó elvárásainak, mely a legmodernebb kódolási eljárások használatával valósul meg. Ezért a “dobozos” webáruházak mindig rosszabbul fognak teljesíteni, mint az egyedi belső rendszerrel rendelkező felületek.
  • Felhasználóbarát kialakítása van az oldalnak, így egyszerű rajta navigálni, vásárolni.
  • Használja a webes felület a Google és a Windows által is javasolt Material Dizájnt, melynek kellemes színárnyalatai nem zavarják a szemet, így a webáruház használata kellemes élmény lesz.
  • A termékek vagy szolgáltatások magas minőségűek, azokat az eddigi vásárlók vagy felhasználók szívesen ajánlják más ismerőseiknek is.
  • Megbízható a céges profil, melyet a közösségi média oldalakon lévő ingyenes programokkal, segítőkész ügyfélszolgálattal, akciókkal, promóciókkal és egyéb vásárlást elősegítő furfangos trükkökkel érnek el.
  • Közösségi média oldalakon lévő befolyásos celebekkel kerülnek partneri kapcsolatba, így rajtuk keresztül is rengeteg promócióra, vagy termék tesztre van lehetőség, mely a hírességet körülvevő rajongói tábort közelebb hozza a céghez, mivel ők is azt akarják majd megrendelni és használni, amit Instagramon vagy egy YouTube videóban láttak.

A legtöbb fentebb felsorolt szempont mind része egy alapos SEO keresőoptimalizálásnak, mivel a technikai megoldásokhoz a legtöbb CEO nem ért, így mindenképp olyan szakemberekre van szüksége, akik képesek megfeleltetni a céges profilt és a webes felületet a modern elvárásoknak, melyek nélkül lejjebb eshet a Google találati oldalain a cég webáruháza.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.