SEO keresőoptimalizálás - a legjobb fegyver a konkurensek megelőzésére

Ahogy megy előre az idő, úgy lesz egyre több és több online felülettel is rendelkező biznisz, így fontos, hogy a már meglévő webáruháza mindig naprakész állapotban legyen. Mit értünk ez alatt?

Az a webáruház például, mely már 8-10 éve szerepel az első 10 helyen a Google találati oldalain, nemcsak azért tudja fenntartani a jó helyezéseket, mert régebbi, mint egy ma beindított webáruház. Fontos kiemelni még más szempontokat is, melyek a SEO keresőoptimalizálás révén tudják ezeket a jó eredményeket produkálni:

  • Megfelel a webáruház a piac folyamatosan változó elvárásainak, mely a legmodernebb kódolási eljárások használatával valósul meg. Ezért a “dobozos” webáruházak mindig rosszabbul fognak teljesíteni, mint az egyedi belső rendszerrel rendelkező felületek.
  • Felhasználóbarát kialakítása van az oldalnak, így egyszerű rajta navigálni, vásárolni.
  • Használja a webes felület a Google és a Windows által is javasolt Material Dizájnt, melynek kellemes színárnyalatai nem zavarják a szemet, így a webáruház használata kellemes élmény lesz.
  • A termékek vagy szolgáltatások magas minőségűek, azokat az eddigi vásárlók vagy felhasználók szívesen ajánlják más ismerőseiknek is.
  • Megbízható a céges profil, melyet a közösségi média oldalakon lévő ingyenes programokkal, segítőkész ügyfélszolgálattal, akciókkal, promóciókkal és egyéb vásárlást elősegítő furfangos trükkökkel érnek el.
  • Közösségi média oldalakon lévő befolyásos celebekkel kerülnek partneri kapcsolatba, így rajtuk keresztül is rengeteg promócióra, vagy termék tesztre van lehetőség, mely a hírességet körülvevő rajongói tábort közelebb hozza a céghez, mivel ők is azt akarják majd megrendelni és használni, amit Instagramon vagy egy YouTube videóban láttak.

A legtöbb fentebb felsorolt szempont mind része egy alapos SEO keresőoptimalizálásnak, mivel a technikai megoldásokhoz a legtöbb CEO nem ért, így mindenképp olyan szakemberekre van szüksége, akik képesek megfeleltetni a céges profilt és a webes felületet a modern elvárásoknak, melyek nélkül lejjebb eshet a Google találati oldalain a cég webáruháza.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.