SEO szakember

Ma nem csak a magyar, de a nemzetközi piacon is számtalan SEO szakértőt találunk, akiknek a keresőoptimalizálásban folytatott munkája kimerül a weboldalak szoftveres elemzésében, de a valódi megoldást nem adják át az Ügyfeleiknek, ami nem más, mint a fellelhető hibák javításának konkrét dokumentációja.

Mészáros Ádám a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség vezető online marketing tanácsadója és SEO szakértője, valamint egyetemi óraadó új dimenzióba helyezte az ügynökség által végzett SEO szolgáltatást.

„Az ügyfeleknek nem arra van szükségük, hogy szép színes, szagos dokumentumokat olvassanak sokszázezer forintért arról, hogy mik a weboldal hibák, hanem arra, hogy valaki megmondja nekik konkrétan mi a megoldás ezek javítására és mik a legújabb trendek a szakmában!”

A keresőoptimalizálás a maga formájában egy időzített bomba, mely bármikor felrobbanhat, ha a Google kereső algoritmusa kedvezőtlenül változik. Erre láthattunk példát az elmúlt hónapokban, amikor is a rosszul, vagy agresszíven optimalizált weboldalak a biztos elit pozíciókból egyszer csak elindultak a keresőben hátrafelé, ezzel számtalan potenciális látogatót és bevételt veszítve.

A mi tapasztalatunk az elmúlt évekből az, hogy ha egy általunk kitalált SEO szisztéma alapján dolgozunk, akkor az ilyen jellegű algoritmus változások nem hatnak az Ügyfél weboldalára drasztikusan, ezt számtalan algoritmus változásnál tapasztalhattuk már, így garantálva az Ügyfeleinknek, hogy a keresőoptimalizálásba fektetett pénzük nem vész el és nem válik ablakon kidobott pénzé.
 

De mitől is lehet valaki jó SEO szakember?

  • Azon túl, hogy ismeri a leghasznosabb SEO szoftvereket rendszeresen olvassa a nemzetközi szakmai blogokat, ahonnan ötleteket tud meríteni és az adott Ügyfél weboldalára át tudja ültetni az ott szerzett információkat.
  • A munkája nem merül ki a szoftveres elemzésekben, hanem javaslatokkal látja el Ügyfeleit és proaktívan részt vesz az új fejlesztésekben.
  • Globális rálátása van a hirdetési rendszerekre (pl: Google Adwords, Facebook, stb), a változásokra, és rendelkezik a szakmai elvárásokhoz igazodó speciális certifikációkkal is.
  • Folyamatosan képezi magát a témában
  • Valós, értékelhető referenciákkal rendelkezik
Amikor SEO szakembert választ ezeket érdemes szem előtt tartani.

Felmerülhet Önben a kérdés, hogy mitől nyújthat többet a Vírus Média Önnek, mint a többi sok száz konkurens ügynökség. A válasz nagyon egyszerű: a személyes odafigyeléssel. Ügynökségünknél minden meglévő, illetve új Ügyfelet egyénileg kezelünk, azaz nem próbálunk ráhúzni semmilyen dobozos terméket, hanem az aktuális igényeknek megfelelően választjuk ki a legmegfelelőbb SEO stratégiát, melyet menetközben többször újra felülvizsgálunk és az eredmények függvényében változtatunk.

Nem érdemes bedőlni az olyan cégeknek, akik dobozos vagy szabott áras szolgáltatást szeretnének Önnek eladni, hisz nincs két egyforma oldal, ahogy nincs két egyforma ügyfél se.

Tegye próbára ügynökségünket és kérje akár már ma személyre szabott egyedi árajánlatunkat!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.