SEO szakértő 2019-ben?

Azok a weboldal tulajdonosok, akik keresőoptimalizálással foglalkoznak bizonyára találkoztak az elmúlt hónapokban felmerülő Google algoritmus változásokból adódó kellemetlenségekkel, melyek a weboldaluk organikus pozícióját jelentősen megváltoztatta. De mit tud tenni ezellen egy SEO szakértő?

A SEO szakértő alapvető feladata, hogy ezeket a változásokat nyomon kövesse és egy esetleges veszélyhelyzet esetén szinte azonnal tudjon reagálni az új algoritmus változásra, máskülönben jelentős visszaesést fog tapasztalni az Ügyfelei weboldalánál.

„A SEO szakértőség nem merülhet ki pusztán a linképítésben, a tanácsadásban és a különböző automatizált programok által generált megoldásokban, mondja Mészáros Ádám a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség SEO szakértője, aki szerint a napi szintű külföldi szakmai blog bejegyzések nyomon követése nélkülözhetetlenek ebben a szakmában!”

2019-ben az eddiginél is nagyobb szerepet fog kapni a minőségi link, és az úgynevezett szakmai tartalom, melynek karakter terjedelme a 3000-4000 karakter közé tehető.

Az elmúlt hónapokban már több Ügyfelünknél is implementáltuk ezt az új megközelítést, melyben az adott erősítendő kulcsszóra releváns „hosszú tartalmat” készítünk. Ez mellett szintén fontos tényező a minőségi link is, melyről nem győzünk eleget cikkezni.

Az átlagos oldalak, ahova a legtöbben ma Magyarországon úgynevezett prémium linkeket helyeznek el nagyságrendileg DA15-20 (azaz domain authority) számmal rendelkeznek. Ezek a linkek sajnos egy komolyabb értékkel (pl.: DA30-35) rendelkező weboldal esetében hosszútávon nem fognak jelentős eredményt hozni, ilyen oldalaknál minimum DA35-40-es linkekkel lehet valós, kézzelfogható eredményt elérni, mely nem minden ügynökségnél áll rendelkezésre.

A konzekvenciát levonva elmondhatjuk, hogy 2019-ben a SEO egy igen drága és időigényes tevékenység lesz, ha a weboldal tulajdonosok eredményt is szeretnének elérni. Ilyen esetekben felmerül a kérdés, hogy mi a legjobb megoldás egy weboldal tulajdonos számára: pénzt fektetni a keresőoptimalizálásba és várni az eredményt, ami nem realizálódik azonnal, vagy fizetett hirdetést, pl: Google Ads-et indítani.

Azzal érdemes tisztába lenni, hogy minél jobban optimalizált egy weboldalt a Google Ads annál relevánsabbnak fogja ítélni weboldalunkat, ergo alacsonyabb költésből tudunk hirdetni.

De tegyük azért tiszttába, hogy mi is a kézzel fogható eredmény?  Miért is szükséges a SEO?

Sokan nem is tudják, hogy nem csak azért optimalizálunk egy weboldalt, hogy jó pozícióba kerüljön a Google keresőben, hanem azért, hogy a releváns célközönség megtalálja lehetőség szerint a konkurencia oldala előtt cégünket, mellyel növelhetjük a forgalmunkat.

Tehát akár mennyire is óckodunk a SEO-tól sajnos minden online marketing tevékenységhez elengedhetetlen, így erre a területre is érdemes a legjobb szakemberek közül választani és nem az alapján, hogy ki mennyiért vállal egy linképítést, vagy egy automatizált szoftver által generált auditot.

Nálunk a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségnél garantáljuk Önnek, hogy a legfrissebb SEO szabványok alapján végezzük munkánkat, és valós referenciákkal tudjuk ezt igazolni.

Ne habozzon tovább, mindenféle elköteleződés nélkül kérjen ajánlatot weboldala SEO Auditjára, ígérjük megtaláljuk az Ön számára legmegfelelőbb irányt.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.