SEO tanácsadás - hogy weboldala, webáruháza mindig naprakész legyen

A SEO tanácsadás célja az, hogy egy weben szereplő vállalkozás jól látható legyen az online szférában - főképp a keresők találati oldalain -, hogy sokan rátaláljanak, emiatt több látogató tudjon eljutni a vállalkozás oldalára, hogy abból a cég profitot tudjon termelni.

Mikor érdemes SEO tanácsadást kérni?

A legtöbb online működő cég, mely már jó néhány éve szerepel az interneten, gyakran kerül olyan helyzetbe, hogy az újonnan érkező konkurensek elkezdik megelőzni a keresők találati oldalain, s nem értik hogy történhetett ez meg, hiszen az ő vállalkozásuk már régebb óta van jelen a piacon.
  • Lejjebb kerül a webes felület a Google találati oldalain:
    • Mivel a régi weboldalak nem feltétlenül felelnek meg technikailag, tartalmilag, illetve dizájn szempontjából a mai, 2018-as elvárásoknak, melyeket a keresők állítanak fel - főként a Google -, így nem nehéz még egy jól menő cégnek sem lecsúszni az első találati oldalról, ha a konkurensek sokkal korszerűbb technológiát használnak.
  • Az új konkurenciák annak ellenére is megelőzik az oldalt, hogy nincs is annyi szolgáltatásuk, vagy termékük, illetve mivel újak, igen fiatal cégek még, de ennek ellenére mégis jobb esélyekkel indulnak a keresők szemében, mint a régebb óta létező oldalak. Hogy lehet ez?
    • Az elavult dizájn, a megbízhatatlanság, illetve az oldal lassúsága vagy nem megfelelő biztonsága - https hiánya - sokakat másik webes felület keresésére tud ösztönözni, így mindenképpen érdemes egy SEO tanácsadásban részt venni, ha ilyen gondokba ütközik vállalkozása.

Hogy tud segíteni egy SEO tanácsadás?

A fenti két példából is jól látszik mennyire fontos technikailag naprakészen tartani egy weboldalt vagy webáruházat, hiszen ha nem elég modern a felület szerkezete, nem az elsők között fogják a keresők ajánlani a találati oldalakon ezeket a felhasználóknak. Miért? Mert a Google-nek is az a célja, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa a látogatóknak, így nyilván azokat a webes felületeket fogja előnyben részesíteni, melyek modern technikai háttérrel rendelkeznek.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.