Sikeres értékesítés az interneten 2017-ben

Amennyiben nem megfelelő kialakítású egy weboldal vagy webáruház, a vásárlók lehet inkább elmenekülnek egy gyorsabban és egyszerűbben felhasználható weboldalra vagy webshopra, ahol ugyanúgy meg lehet vásárolni a kiszemelt terméket. Emiatt a minőségi felhasználói felület kialakítása az első és legfontosabb dolog egy sikeres internetes értékesítés esetén.

Itthon a legtöbb interneten is elérhető cég rendelkezik ingyenes szállítással illetve folyamatos vagy időszakos akciókkal, melyekkel hatékonyabbá szeretnék tenni az értékesítést. Emiatt sokan esnek abba a hibába, hogy gyorsan náluk is ingyenes lesz a kiszállítás, létrehoznak vásárlói programokat, akciókat, hűség kedvezményeket, és azt remélik, hogy ettől majd őket fogja választani az ügyfél.

Ez nem így van. Hiszen az első dolog, amit meglát egy felhasználó az a felület, amelyen az értékesítés történik. Amennyiben egy nem megfelelő tapasztalattal rendelkező céget kér meg online bizniszének kialakítására, jó eséllyel fordulhat elő, hogy bedobozolják egy alacsony funkció számmal ellátott rendszerbe, amellyel nem fog tudni annyi személyre szabható front-end dizájn elemet használni, melyeket az Ön vásárlói kifejezetten preferálnának.

Emiatt fontos betartani a webes felület kialakításánál a Google és a Microsoft által is támogatott Material Design rendszerét, hogy felhasználói ne bolhapiacra, hanem egy igényesen, professzionálisan felépített és kialakított webáruházra érkezzenek meg. A belső rendszer vagy API alapú kommunikáció megoldása szintén profi szakembereket igényel, akik tökéletesen tisztában vannak a 2017-es Google által megjelölt irányvonalaknak.

Emiatt ha adott a minőségi, professzionális kezekben lévő webáruház, csak utána érdemes elgondolkodni az értékesítési technikákon, hiszen egy gyors és biztonságos webáruház a magyar piacon sajnos ritka, mert a többség nem hajlandó kifizetni a programozás árát. Ön ne essen bele ebbe az óriási hibába, és készíttessen profikkal minőségi webáruházat, ami megfelel a 2017-es kódolási és SEO-val kapcsolatos technikai formáknak és eljárásoknak, hogy értékesítése a minőségen alapuljon.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.