Spóroljon időt Adwords ügynökség segítségével!

Azok a vállalatok, amik már néhány éve jelen vannak az online bizniszben nagyon jól tudják, hogy mint a rendes fizikai üzletek esetében, az online szférában is ugyanúgy szükség van a megbízható, és sok éves tapasztalattal rendelkező hirdetéskezelőkre, marketingesekre, illetve termék vagy vállalati imidzs fejlesztőkre. Ez a legtöbb esetben igen sok befektetést igényelne a cégtől, ha ezt házon belül szeretné megoldani profi szakemberekkel.

Fontos kiemelni, hogy mivel az informatikához kevesen értenek jól, emiatt aki profi például az Adwords kampányok lebonyolításában, nem fog megelégedni a minimálbérrel, emiatt erre kifejezetten felvenni embert csak a multiknál szokás.

Sokkal egyszerűbb a kis és közepes vállalkozásoknak külsős Adwords ügynökségre bízni ezeket a feladatokat, hiszen egy profi szakember bérének töredékét kell csak így kifizetni, mely ha valamilyen partneri megállapodással is kiegészül, még a szolgáltatást igénybe vevő cégnek is jobban megérheti.

Emiatt nem érdemes felvenni egyedül a versenyt a konkurenciával, hiszen itthon és a környező országokban is általában külsős Adwords ügynökség kezeli a hirdetéseket, azok megtervezését, illetve sok esetben segítenek a marketing kampányok lebonyolításában is, de ez attól függ, hogy milyen szolgáltatásokat vállal az adott ügynökség.

Nem maradt más hátra, mint megemlíteni a legfontosabb tényezőket, melyek segítenek irányt mutatni abban, hogy melyik Adwords ügynökséget válassza ki biznisze fejlődéséhez.

  • Sok éves tapasztalattal kell rendelkezzen.
  • Saját pénzén is “játszott” már a hirdetésekkel, melyek pozitív összegen zártak.
  • Google Adwords és egyéb keresőoptimalizálással kapcsolatos vizsgákkal rendelkezik
  • Google partner.
  • Nemcsak pénzköltésben gondolkodik, hanem frappáns kampányokban, például rendezvényekkel is tudja segíteni a vállalat terjeszkedését, ismerettségét, illetve a profit növekedését.
  • Hiteles és lehetőleg az adott cég profiljával megegyező referenciákat tud felmutatni a weboldalán, melyet folyamatosan karban tart.
Bízza szakavatott Adwords ügynökségre a hirdetések kezelését, akik már régóta biztonságosan és folyamatos újítások kihasználásával tudják elvégezni Ön helyett a vállalat szolgáltatásainak népszerűsítését.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.