Tanácsok linképítés előtt

Természetesen a törvény nem tiltja a linkvásárlást, ellenben a linképítésre és összességében a SEO módszerekre vannak olyan íratlan szabályok, amiket érdemes betartani. A fekete kalapos és fehér kalapos SEO mindig is élesen elkülönült egymástól, és a Google jelenlegi irányelvei fényében még inkább azt kell mondanunk, hogy egy sok pénzt és energiát igényelő weboldal felépítését örökre kidobhatjuk az ablakon, ha a fekete kalapos módszer mellett döntünk. Természetesen nem azonnali a büntetés, hónapok, akár évek is eltelhetnek, mire egy algoritmus frissítésnél kiderül, hogy nem a megfelelő módszerekkel éltünk.

A linkvásárlásnál, a linképítésnél elsősorban a természetességre kell törekedni, a Google szemében a linkgyarapodás ne legyen feltűnő. Ilyenkor mondjuk azt, hogy a kevesebb, néha több alapon érdemes kezelni a linképítést. Ellenőrzés nélkül, amennyiben lehetőség van rá, ne kerüljenek ki más oldalra weboldalunk linkjei, ha nem tudjuk a linkelő oldal előéletét, ez pedig károsan befolyásolhatja a mi weboldalunkat.

Amit érdemes megvizsgálni:
  • milyen bejövő linkjei vannak az adott weboldalnak, hány domainről, aldomainről vagy root domainről?
  • havonta hány linkkel gyarapszik?
  • milyen értékei vannak a linkelő domainnek? (itt különféle értékeket figyelhetünk: TrustRank, Domain Authority, Page Authority stb.)
  • milyen témájúak a linkelő weboldalak?

Ezen túlmenően is lehetnek egyéb változók, amelyek meghatározzák, hogy egy link hasznos, értékes lesz-e a weboldalunk számára, vagy inkább káros, például, milyen nyelvű az oldal, milyen nyelvűek a bejövő linkjei, nem mindegy emellett, hogy 1000 aloldalról kapja a linkeket vagy 1000 domainről.

Összességében bátran lehet linképítéssel élni, de csakis megbízható forrásból szabad vásárolni!
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.