Te magad légy a változás – és hódítsd meg a Google-t

Kevés nagyobb közhely van annál, hogy az internet folyamatosan változó világában csakis az lehet sikeres, aki maga is képes gyorsan adaptálódni. De legyen bár közhely, mégis ez az egyik legfontosabb szempont, amelyet a keresőmarketing során figyelembe kell vennünk.

Mozgásban lenni

A keresőmarketing sarokkövét ma két fogalom jelenti: a minőségi tartalom és a minőségi hivatkozás. Utóbbi jelentése nyilvánvaló . Minél több olyan hivatkozást kell létrehoznunk a weben, méghozzá a Google által is minőségiként kezelt, minimum 3-as Page Rank értékkel rendelkező oldalakon, amelyek megfelelő értéket adnak a hivatkozásnak – ettől lesz a linképítés prémium. No és persze a hivatkozásokhoz mellékelt egyedi és releváns tartalmaktól.

Nem csak a hivatkozásokhoz kell azonban tartalmat gyártanunk. Ha weboldalunkat a Google találati listájának élén akarjuk látni, nem maradhatunk változatlanok, rendszeresen új, egyedi tartalmakat kell publikálnunk, méghozzá új aloldalakon. Hogy ez mire jó? A keresőoptimalizálást tekintve arra, hogy a keresőalgoritmusok látni fogják, egy működő, folyamatosan frissülő weboldalról van szó, amelyen minőségi tartalmak találhatóak, tehát értékesebb, mint azok az oldalak, amelyek évek óta porosan, változatlanul állnak.

Nekilátni és látszani

Nem kell persze túlzásokba esni. Ha hetente létrehozunk 8-10 aloldalt, mondjuk ezerkarakternyi egyedi tartalommal, amely lehet bármilyen marketingszöveg vagy éppen releváns cikk, s ezeket megfelelően reklámozzuk, máris kilőhetünk a találati lista élére. Merthogy az új aloldalak reklámozása sem elhanyagolandó – a linképítésre minden adandó alkalmat meg kell ragadnunk, s ha az új tartalmat minőségi linkkel támogatjuk meg, annál kevés jobb húzás van.

Mindezt érdemes profi, keresőmarketingben jártas, megfelelő háttérrel rendelkező profikkal elvégeztetni. Talán költségesebb lehet ez a megoldás, de biztosabb eredményekkel is jár, mint ha magunk próbálkoznánk, s befektetésünk igen hamar megtérülhet, ha oldalunkra látogatókként megérkeznek a potenciális ügyfelek.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.