Ügyfélszerzés mesterfokon

Most indította online vállalkozását, s nem tudja hogyan lehetne a potenciális vásárlókat megtalálni? Olvasson tovább, hogy megismerje a legjobb ügyfélszerzési eszközöket!

Technikai háttér biztosítása

Amikor egy biznisz online vizekre evez, fontos tudnia, hogy a legnagyobb keresőóriások, mint a Google is, felállítottak bizonyos technikai normákat, melyek betartásával könnyebben lehet érvényesülni az online tengeren.

Ezeket általában a programozók, webmesterek és SEO szakemberek nézik meg, hogy megfelel-e az adott webes felület a jelenlegi technikai, kódolási eljárásoknak, vagy sem. Ez rettentő fontos, hiszen egy rozoga, elavult weboldal vagy webáruház nem fog megjelenni a keresők első találati oldalain, hiszen a Google is arra helyezi a hangsúlyt, hogy kellemes felhasználói élményt nyújtson a látogatóknak, így minek tenne ki egy régi weboldalt, ha ugyanaz a szolgáltatás elérhető egy modernebb webes felületen is.

Egyedi, nem másolt vagy fordított tartalom

Minden webes felületnek manapság már illik rendelkeznie bloggal, hiszen ezekbe rengeteg értékes szöveget, képet, vagy videót lehet beilleszteni, melyek hasznos és releváns információkkal szolgálhatnak a felhasználók felé, mely nagyban segíti az ügyfélszerzést.

Közösségi média oldalakon való erős vállalati jelenlét

Fontos, hogy legyen azokon a közösségi média portálokon vállalati profil, ahol a potenciális vásárlók nap mint nap megfordulnak, hiszen így közösséget, csoportokat lehet létrehozni különféle ingyenes termékbemutatók, rendezvények vagy kuponok segítségével.

Használja ki az ügyfélszerzés során összes ingyen elérhető online megjelenési felületet, mielőtt hirdetésekben gondolkodna, hiszen egy jó termék vagy szolgáltatás köré nem is kell annyira gyűjteni a vásárlókat, hiszen ha valóban szükségük van rá, akkor meg fogják találni, amennyiben profin lett megSEO-zva az oldal.

Együttműködés különféle partnerekkel

Érdemes felkeresni YouTube vagy Instagram celebeket, akiket egy ingyenes termékcsomag segítségével könnyedén meg lehet kérni arra, hogy említsék meg posztjaikban vagy videóikban, hogy miért szeretik ezeket a termékeket. Így az ügyfélszerzés automatikusan fog történni a poszt vagy videó megjelenése után.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.