Új app a YouTube-tól a tartalomgyártóknak

 Mindazok, akik online marketing kampányuk részeként igyekeznek kiaknázni a YouTube által kínált nagyszerű lehetőségeket, most örülhetnek, a videószájt ugyanis egy új appot dob piacra nemsokára kifejezetten a tartalommarketinggel foglalkozók számára.
 
A hivatalos YouTube Partners & Creators Blog néhány napja jelentette be az új alkalmazást egy videót közzétéve, amelyben sorra veszik annak funkcióit. Az új eszközök között találhatunk többek között egy teljesen új mobilalkalmazást, amely a videók készítőinek gyors és egyszerű hozzáférést biztosít a YouTube kreátori felületéhez. Ezt úgy tervezték meg, hogy a felhasználó gyakorlatilag bárhonnan képes legyen kezelni csatornáját.
 
Egy új pénzátutalási módszer is elérhetővé válik az alkalmazás által, amivel a felhasználók direkt módon adhatnak pénzt kedvenc videókészítőiknek.
A YouTube-nak nem titkolt célja elősegíteni azt, hogy a tartalomgyártók minél több pénzt kereshessenek közvetlenül a videómegosztó oldal használatával ahelyett, hogy különböző külső módszereket alkalmaznának. Emellett arra is lehetőség nyílik majd, hogy a zenészekkel megosszuk a bevételt, amikor feldolgozásokat vagy mashupokat készítünk zenéikből.
 
Az oldal dolgozik még egy újdonságon, amit úgy neveznek, Creator Academy. Ez lényegében egy tudásbázis lesz, szakértők által írt cikkekkel, amelyek a tartalomkészítőknek segítenek majd abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a YouTube használatából, értve ezt természetesen elsősorban anyagilag.
 
Mindemellett egy közösségi feliratozó projekten is dolgoznak, amely lehetővé tenné a videókészítők számára, hogy tartalmaikat feliratozzák, így jóval több ember számára tehetnék azokat elérhetővé az egész világon.
 
Mindez igen nagy segítségére lehet a tartalommarketingeseknek, akik az új funkciók segítségével nem csak hatékonyabban tölthetik fel új tartalmaikat, de minden bizonnyal szívesebben is alkalmazzák majd a YouTube-ot, jobban koncentrálnak majd az oldalra, ha pénzt is könnyebben kereshetnek általa.
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.