Új hirdetési eszközökkel várja a kis- és középvállalatokat a Facebook

Sokan hihetik azt, hogy a Facebook hirdetési felületét csak a hatalmas marketing büdzsével rendelkező cégek tudják kihasználni, viszont mégis miért mondana le a közösségi média óriás a kisvállalatoktól beérkező profitról?

Amennyiben a profit-orientált gondolkodást használjuk, szinte őrültség lenne az, ha a Facebook bármilyen szinten is hátrányba akarná szorítani a kis cégeket. Lehet ugyan, hogy ők nem költenek el annyit a kampányaikra, mint a multik, viszont rengeteg van belőlük a piacon, így sok kicsi sokra megy.

A Facebook azzal indokolta a lépést, hogy büszkék arra, hogy több mint 90 millió kisvállalkozás használja ki a közösségi média óriás platformját, melyek egyben munkát is biztosítanak az embereknek. Emiatt a Facebook szívesen segíti őket a gazdasági növekedésben a platform egyedi fejlesztései révén.

A rémhírekkel ellentétben igenis lehet jövedelmező Facebook hirdetéseket készíteni kis- és középvállalkozásoknak is ezen a közösségi média platformon, csak érteni kell hozzá, illetve folyamatosan figyelni kell a beérkező adatokat. Általában ezt hanyagolják el a legtöbben, s emiatt okoznak profit-kiesést az adott ügyfélnek a rosszul összeállított hirdetésekkel a SEM ügynökök.

A mostani változtatásokkal viszont már a lustább ügynökségeknek is lehetnek sikerei. Nézzük meg, miért.
 

Facebook Automatizált hirdetési platform

A nemrég elindított Automatizált hirdetési platformon egy hirdetésnek maximum hat hirdetési verzióját lehet létrehozatni automatikusan a rendszerrel, amelynek célzási körét a szoftver szintén automatikusan kínálja fel a vállalat oldalán látott adatok alapján.

Ezek a hirdetések a Facebook, Instagram, Messenger és az Audience Network hálózatain keresztül futhatnak. Az eszköz igen könnyen használható, hiszen a rendszer rengeteg kérdést tesz fel a hirdetés céljával, a vállalattal, a közönséggel, stb.-vel kapcsolatban, majd ezek alapján segíti a hirdetések megszerkesztését Call-To-Action gombokkal, kreatív szövegekkel vagy például képekkel.

A rendszer a Facebook hirdetéshez kapcsolódó célzási ajánlásokat és költségvetési javaslatokat is felkínál, majd az Automatizált hirdetési platform optimalizálja a hirdetési kampányt, hogy a lehető legjobban tudjanak szerepelni az elkészült hirdetések.

Természetesen ezekről érkeznek vissza úgyevezett teljesítményjelentések, melyek nemcsak az aktuális eredményeket tartalmazzák, hanem ajánlásokat is azzal kapcsolatban, hogy milyen módosítások révén működnének jobban a promóciós kampányok.

Pénztárcabarát videószerkesztő eszközök

A Facebook hirdetéskezelő platformja három új videószerkesztő eszközt tartalmaz:
  • Automatikus kép vágás
  • Videó vágás
  • Kép- és szöveg overlay

Ezek a funkciók új lehetőségeket nyitnak meg a korlátozott hirdetési költségvetéssel rendelkező kis- és középvállalatok előtt. Így szinte már bárki könnyedén létre tud hozni egy egyszerűbb videós kampányt anélkül, hogy Super Bowl-ra való méretű marketing büdzsével kellene rendelkeznie.

S mivel általában rövid videókról van szó, egy kis kreativitással még a legunalmasabb termékből is fenomenális szolgáltatást lehet varázsolni egy ügyesen megszerkesztett, igényes, de mégis minimalista promóciós videóval.

Időpontfoglalás

Mostantól a Facebook-on és az Instagramon lévő vállalkozások hozzáférhetnek az Időpontfoglalás-kezelési eszközökhöz, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára azt, hogy a platformokon szolgáltatásokat tudjanak foglalni. Az ügyfelek megadhatják az időpontokat, és ha a cég elfogadja őket, akkor az online rendszer Messengerrel vagy szöveges üzenetben emlékeztetőket küld ki az ügyfeleknek.

Ez a fajta ügyfélkapcsolati rendszer nagyon hasznos, mert itthon a legtöbb kis- és középvállalkozásnak az is költséges, hogy ezt házon belül, egy belső rendszer segítségével oldja meg.

A Facebook jelenlegi újításai tehát nagyban segítik azokat a kisebb vállalkozásokat, amelyek egyelőre még nem termelnek annyi profitot, hogy hatalmas összegeket tudjanak elkülöníteni hirdetési kampányokra.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.