Új teljesítmény adat a Google AdWords online felületén

A Google AdWords online felületén most már nem csak arra vonatkozóan kapunk adatokat, hogy mennyi kattintás jött, milyen áron, milyen átkattintási aránnyal, konverzióval stb, a hirdetésekre, hanem azt is megnézhetjük, hogy a kereső mely pontján helyezkedett el az adott hirdetés.

A tapasztalatok alapján eddig is tudtuk, hogy azok a hirdetési szövegek, melyek a Google kereső TOP 3 találatában jelentek meg, sokkal több kattintást kaptak, mint azok, amik jobb oldalt. Az új funkció előnye, hogy pontosan megmutatja azt, hogy az oldal tetején, illetve jobb oldalt hogyan teljesítettek a hirdetések.

Az eszköz a Google AdWords online felületén a következő módon érhető el:
  • Elsőnek is válaszd ki AdWords fiókod kampány, hirdetéscsoportok, hirdetések vagy kulcsszavak lapfülét
  • Ezt követően kattints a táblázat fölött szereplő lebontás fülre, és válaszd ki az oldal tetején/oldal szélén funkcióját
Ezt követően a táblázatban az adott kampányt, hirdetéscsoportot, hirdetést, vagy kulcsszót annak megfelelően fogjuk látni, hogy az oldal tetején, vagy jobb oldalt jelent meg a legtöbbször.

Ha vissza szeretnénk állítani az alapértelmezett nézetet, akkor a lebontás fülön válasszuk a semelyik funkciót.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.