Facebook (Meta) hirdetések GYIK
Facebook hirdetés GYIK: 100 válasz a Metáról, pixelekről, CBO-ról és skálázásról. Kezdő és profi tippek a hatékony kampányokért, magas ROAS-ért. Kész, strukturált tartalom.

A Google AdWords online felületén most már nem csak arra vonatkozóan kapunk adatokat, hogy mennyi kattintás jött, milyen áron, milyen átkattintási aránnyal, konverzióval stb, a hirdetésekre, hanem azt is megnézhetjük, hogy a kereső mely pontján helyezkedett el az adott hirdetés.
A tapasztalatok alapján eddig is tudtuk, hogy azok a hirdetési szövegek, melyek a Google kereső TOP 3 találatában jelentek meg, sokkal több kattintást kaptak, mint azok, amik jobb oldalt. Az új funkció előnye, hogy pontosan megmutatja azt, hogy az oldal tetején, illetve jobb oldalt hogyan teljesítettek a hirdetések.
Az eszköz a Google AdWords online felületén a következő módon érhető el:
Ezt követően a táblázatban az adott kampányt, hirdetéscsoportot, hirdetést, vagy kulcsszót annak megfelelően fogjuk látni, hogy az oldal tetején, vagy jobb oldalt jelent meg a legtöbbször.
Ha vissza szeretnénk állítani az alapértelmezett nézetet, akkor a lebontás fülön válasszuk a semelyik funkciót.