Új teljesítmény adat a Google AdWords online felületén

A Google AdWords online felületén most már nem csak arra vonatkozóan kapunk adatokat, hogy mennyi kattintás jött, milyen áron, milyen átkattintási aránnyal, konverzióval stb, a hirdetésekre, hanem azt is megnézhetjük, hogy a kereső mely pontján helyezkedett el az adott hirdetés.

A tapasztalatok alapján eddig is tudtuk, hogy azok a hirdetési szövegek, melyek a Google kereső TOP 3 találatában jelentek meg, sokkal több kattintást kaptak, mint azok, amik jobb oldalt. Az új funkció előnye, hogy pontosan megmutatja azt, hogy az oldal tetején, illetve jobb oldalt hogyan teljesítettek a hirdetések.

Az eszköz a Google AdWords online felületén a következő módon érhető el:
  • Elsőnek is válaszd ki AdWords fiókod kampány, hirdetéscsoportok, hirdetések vagy kulcsszavak lapfülét
  • Ezt követően kattints a táblázat fölött szereplő lebontás fülre, és válaszd ki az oldal tetején/oldal szélén funkcióját
Ezt követően a táblázatban az adott kampányt, hirdetéscsoportot, hirdetést, vagy kulcsszót annak megfelelően fogjuk látni, hogy az oldal tetején, vagy jobb oldalt jelent meg a legtöbbször.

Ha vissza szeretnénk állítani az alapértelmezett nézetet, akkor a lebontás fülön válasszuk a semelyik funkciót.
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.