Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség a XII. Mfor konferencián

12. alkalommal került megrendezésre az Mfor Marketing Konferencia, melyre előadóként Mészáros Ádámot, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség vezetőjét, és egyben Google minősített vezető keresőmarketing tanácsadóját kérték fel a YouTube hirdetési rendszer bemutatására.

Nagy megtiszteltetés volt számunkra a felkérés, hisz a rohamosan fejlődő online világunkban egy marketingesnek a YouTube hirdetési csatorna nem ismerése komoly hátrányt jelent, így az előadás anyagának összeállításakor nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy a jelenlévő szakmai közönség értékálló, és gyakorlati szempontból is hasznos információkkal gazdagodjon.

A résztvevők betekintést nyerhettek a YouTube hirdetési rendszer működésébe, hatékonyságába, és mérési lehetőségeibe is.

Ha lemaradt az előadásról ne csüggedjen.

Kérje egyedi ajánlatunkat YouTube hirdetés készítésére, kezelésére nagy tapasztalattal rendelkező Google minősített tanácsadó kollégáinktól, vagy látogasson el a Youtube hirdetések bemutatására szolgáló aloldalunkra, ahol minden információt megkap a jelenleg használható Youtube hirdetési formátumokról. 
 
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.