Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség - először optimalizál, s csak utána hirdet

Ritkán találkozunk olyan SEM cégekkel, amelyek másról is tudnak beszélni, mint a legütősebb Facebook vagy Instagram hirdetésekről, a PPC trükkökről pedig ne is tegyünk említést. A legtöbb hazai online vállalkozás még mindig kicsit a felhőkben jár, amikor azt hiszi, hogy egy online felület népszerűsítése csak annyiból áll, hogy a SEM ügynökök kitesznek bizonyos helyekre reklámokat, majd hátradőlnek és várják a landing oldalakra a felhasználókat. Bárcsak így lenne a valóságban.

A keresőmarketing ügynökségek nagy változásokon mentek keresztül az elmúlt 5-10 évben

A SEO (Search Engine Optimization - Keresőoptimalizálás) eleinte teljesen külön volt a SEM-től (Search Engine Marketing - Keresőmarketing), hiszen az előbbinek több köze van az informatikához, mint a marketinghez.

Viszont az internet fejlődésével a weboldalak is egyre jobb felhasználói élményt tudnak már nyújtani, így nem mindegy, hogy egy Zsigulit, vagy egy Teslát akarunk népszerűsíteni az interneten.

Egy “Zsiguli-típusú” webáruház esetében a keresőmarketing ügynökség SEO szakemberei először alaposan átvizsgálják a felületet, hogy megfelel-e a jelenlegi technológia, felhasználóbarát dizájn és kialakítás szempontjainak. Nyilván nem fog, így a webáruházat üzemeltető cégnek kell majd elkezdenie újrakódolni a felületet.

Itt szokott elakadni a folyamat, mert a legtöbb online cég tulajdonosnak nem nagyon számít, hogy hogy néz ki a felület, és mennyire felhasználóbarát a kialakítása, így a fejlesztések elmaradnak, s a Zsigulira kell a keresőmarketingeseknek reklámokat kitalálniuk, amelyek szinte alapból kárhozatra lesznek ítélve.

Miben más a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség a többivel szemben?

Térjünk vissza a Zsigulis példára. Ezt elég nehéz lenne optimalizálni, így gyakran szoktak olyan döntést hozni a cégvezetők, hogy akkor csinálja meg az egész online áruházat egy olyan cég (jelen esetben a Vírus Média), amely nemcsak hirdetni tud, de képes olyan weboldalakat vagy webáruházakat létrehozni, amelyek már alapból megfelelnek a jelenlegi technikai követelményeknek.

Ezt pedig sokkal egyszerűbb lesz reklámozni is, hiszen a cég így egyből értesül a legújabb változásokról, amiket szinte azonnal be lehet majd építeni a webáruházba.

Weboldal hosting, SEO-audit, linképítés és csak most jönnek a hirdetések

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség annak köszönheti mind az itthoni és nemzetközi szinteken elért sikereit, hogy nem állt meg a hirdetéseknél, hanem kiszélesítette a szolgáltatásait.

Így gyakorlatilag bármikor képes a nulláról elindítani egy online vállalkozást, amelynek nemcsak a hirdetéseit fogja így kezelni, hanem az összes online megjelenését, beleértve természetesen a folyamatos fejlesztői változtatásokat is, melyek nélkülözhetetlenek a rohanó online világban.

Ne bízzon a csak hirdetni tudó ügynökségekben, hiszen azok csak gyártósor-szerűen készítik a reklámokat, s még csak azt sem lehet mondani, hogy érdekük lenne az, hogy sikeresek is legyenek. Keresse fel inkább a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséget, hogy csapatuk backend és frontend programozói, SEO specialistái, webmesterei és SEM szakemberei segítsék cége online működését és népszerűsítését.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.