Vírus Média Online Marketing Ügynökség - Ahol a programozói, tervezői, pszichológiai és marketing tudás egyesül

Kevés SEM cég büszkélkedhet az alcímben szereplő tulajdonságokkal, mert sajnos még mindig rengeteg kókler vállalat van a piacon, amelyek abból élnek, hogy mások nem értenek sem az informatikához, sem a marketinghez, sem pedig az online bizniszekhez.

Ezek azok a SEM cégek, akiknek a honlapján nem találni referenciákat, semmit nem lehet tudni a csapatukról, hogy milyen szakemberek dolgoznak ott, illetve semmilyen eddigi sikeres működést sem tudnak felmutatni. Ezek általában azt csinálják, hogy csőbe húzzák a naiv ügyfelet, majd amikor a számonkérés következik, hogy hova ment el az a rengeteg pénz, addigra már hűlt helyük lesz, hiszen a pénzt előre kifizettették a megrendelővel.

Az ilyen típusú kókler cégek nagyon nagy kárt okoztak azoknak az igazi SEM cégeknek, akik komolyan veszik a szakmájukat. Ez egy több éves stagnálást eredményezett a piacon nekik, hiszen a megrendelőknek csökkent a bizalmuk irántuk, így nem tudtak jobbat kitalálni, mint azt, hogy majd cégen belül fogja valaki intézi az ilyen típusú feladatokat. Amatőr módon.

Kellett néhány év, mire újra rájöttek az emberek a magyar piacon, hogy egyes SEM cégek tényleg csinálnak komoly SEO-auditot, konkurencia elemzést, kulcsszókutatást, landing oldalak optimalizálását, linképítést, szövegezést, s természetesen a végén hirdetéseket is készítenek.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség már korán felismerte a probléma forrását, így úgy döntött, hogy a szokásos SEM szolgáltatásokon kívül komoly informatikai megoldásokat is kínál, melyek nagyban segítik az ügyfeleik sikeres online működését.

Programozók, webmesterek és grafikai tervezők

A Vírus Média Online Marketing Ügynökség tudta, hogy nem lesz elég, ha tisztában van a legjobb marketing fogásokkal, hiszen egy komoly SEO optimalizálás nélkül igen nehéz promóciókat kialakítani. Ehhez pedig évtizedes tapasztalattal rendelkező backend programozók, webmesterek és naprakész tudással rendelkező dizájnerek is szükségesek, akiknek nemcsak a külcsín a fontos, hanem a biztonságos és pozitív felhasználói élményt biztosító megoldások.

Ez azt jelenti, hogy lehet egy dizájner profi, de ha nem tudja, hogy mi a Material Design, vagy nincs tisztában a reszponzív kialakítással, mit sem fog érni a tudása a piacon. Ugyanez igaz a programozókra, webmesterekre is: ha nem tudják, hogy mi kell a Google-nek, hogy sikeres legyen egy oldal, egyszerűen kihagyhatnak kódrészleteket, amelyek egyébként megmondanák a keresőnek, hogy mi található az oldalon.

Pszichológia és marketing

A Vírus Média csapata nagyon jól tudja, hogy egy marketing kampány akkor lesz a legsikeresebb, ha meg tudja szólítani a közönséget. Ez pedig akkor a legkönnyebb, ha tisztában vannak a vásárlási döntés pszichológiával.

Egy jó online marketing ügynökség emiatt 2019-ben már sokkal többet tud, mint hirdetéseket szervezni. Látogasson el a Vírus Média oldalára, hogy megtudja, milyen, ha professzionális kezek irányítják vállalata internetes népszerűsítési kampányait.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.