Weboldal elemzés - igen-igen, a régi weboldalak esetében érthető, de egy újnál is szükséges vajon?

Egy weboldal elemzés során a keresőoptimalizáló szakemberek végig vizsgálják a legtöbb technikai, dizájn és tartalmi elemet, hogy megfelelnek-e vajon a keresők által 2018-ra meghatározott legfontosabb feltételeknek.

Egy régi weboldal esetében ez szinte kötelező, hiszen azok a webes felületek, melyeket 5-10 éve kódoltak le, bizony nem mindig fejlesztették tovább a programozók, így jó eséllyel lehet a kódolás elavultsága miatt olyan problémákkal találkozni, melyek csorbíthatják a keresők találati oldalain való jó szereplést.

Így lejjebb kerülhet a weboldal például a Google találati oldalain, mely bárhogyan is nézzük egy igen kellemetlen helyzet, hiszen így kevesebben fogják látni az oldalt - hacsak nem lapoznak el az első oldalról.

Emiatt a weboldal elemzés egy nagyon fontos szolgáltatás, hiszen ez olyan az informatika szakmában, mint egy vizsgáztatás az autóknál: bizonyos időközönként a szerelők megnézik az autót, hogy minden rendben van-e vele, lehet-e optimálisan tovább használni a járművet a forgalomban.

Gyakorlatilag ugyanez történik egy weboldal elemzés során, hiszen itt is azt vizsgálják meg a szakemberek, hogy naprakész-e az adott webes felület, vagy kellene néhány frissítés, új dizájn, több és bonyolult funkció, stb.

Az új weboldalak esetében is nagyon fontos a weboldal elemzés, hiszen bármennyire is azzal áltatja a legtöbb informatikai vállalat az ügyfeleit, hogy náluk minden naprakész, ez nem mindig fedi le a valóságot.

Ez azért lehet, mert a legtöbb programozó nem feltétlenül foglalkozik SEO-val, így a kódja lehet hogy technikai szempontból megfelelő lesz, viszont keresőoptimalizálási szempontból hiányosságokat fognak észrevenni a SEO szakemberek, melyek nagyban befolyásolják az oldal organikus találati eredményeit a keresők oldalain.

Ezért akkor is érdemes hozzánk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséghez fordulnia weboldal elemzésért, ha vadonatúj webes felülete van, hogy biztos legyen arról, hogy a site tényleg naprakész állapotban van, hogy a lehető legjobb eséllyel induljon neki az online tengeren lévő hatalmas versenynek.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.