Weboldal látogatottság növelése professzionális eszközökkel

Az interneten naponta több ezer vállalkozás próbál szerencsét, ami azt jelenti, hogy az adott zöldfülű cég készített egy weboldalt és egy blogot hozzá, s egy webáruházat is gyakran igényel, hogy könnyebb legyen eladni a cég termékeit vagy szolgáltatásait.

Ügyel a közösségi média platformok vállalati profiljainak frissítésére, a posztok időzítésére, próbál válaszolni az érdeklődők kommentjeire, olyan akciókat igyekez kialakítani, amelyek odacsalogatják majd a vásárlókat.

Viszont ha nincs megfelelően reklámozva az oldal, mégis mi alapján fogják megtalálni a felhasználók a több millió weboldal között a fiatal cég webes felületeit?

Szoftveres megoldás valódi látogatók eléréséhez

Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk tavaly decemberben lefejlesztett egy speciális szoftvert, melynek segítségével rengeteg partnerünk weboldalára tudunk kitenni hirdetéseket.

A rendszer segítségével különböző országokban lévő webes felületekre tudunk így kitenni szponzorált tartalmakat a kívánt nyelven, hogy a lehető legtöbb felhasználó tudjuk elérni. A rendszerben rengeteg témának illetve szakértői kérdéskörnek megfelelően lehet eldönteni, hogy mely webes felületek lesznek alkalmasak a látogatószám növelésére, így például egy madarakkal foglalkozó cikket nyilván nem fogunk kitenni egy kémiai kutatásokkal foglalkozó site-ra.

A rendszer gyakorlatilag azért van, hogy nekünk legyen egy hatalmas tárhelyünk, s minden alkalommal csak klikkelgetni kelljen, hogy ide mehet, ide nem mehet az adott kampány.

Tehát a rendszer valós látogatóknak teszi ki a szponzorált tartalmakat, így a bounce-rate nem lesz magas, s mivel ezek a látogatók olyan oldalakról érkeznek, akiket érdekel is az adott téma, igen nagy az esélye annak, hogy vásárlást is kezdeményeznek.

Szerverparkok a megbízható működésért

A látogatottság növelésére kialakított és sok hónapon át tesztelt rendszernek köszönhetően így rengeteg weboldalra tudunk kitenni hirdetéseket és szponzorált bejegyzéseket. Mivel hatalmas adatbázissal foglalkozunk nap mint nap, fontosnak tartottuk, hogy a megoldásnak ne csak a szoftveres része, de a hardveres része is a mi kezünkben legyen, így a zavartalan kiszolgálást egy teljesen új Dell szerverpark biztosítja.


Látogatottság növelés buktatók

Rengeteg cég kínál csábító csomagokat arra, hogy egy adott weboldalra több felhasználó érkezzen, viszont ezeknek az a legnagyobb hátulütője, hogy az oldalra érkező látogatók általában botrányosan alulfizetett ázsiai dolgozók, akiknek eszük ágában sincs vásárolni az oldalról. Ott töltenek néhány másodpercet, hogy egyes mutatók (bounce rate) jobbak legyenek a Google Analytics-ben, de konverzió (vásárlás vagy bármilyen szolgáltatás igénybevétele, bármi ami pénzben mérhetően megtérül) nem nagyon lesz belőle.

Ezzel szemben Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk speciális látogatottság növelő szoftvere nem alulfizetett, fejlődő országokban élő embereket irányít az adott landing oldalra, hanem valós felhasználókat. Ezek pedig olyan userek, akiket nemcsak érdekel az adott téma, hanem hajlandóak pénzt áldozni egy-egy termékre.

Nagy előny, hogy ezzel a rendszerrel nemzetközi kampányokat is lehet indítani, hiszen így rengeteg helyről és többféle nyelven lehet elérni az érdeklődőket.

Fix díjas látogatószám növelés folyamatosan vagy egyszeri alkalommal

A landing oldalra érkező vásárlók száma attól függ, hogy mit rendel meg az ügyfél. Lehetőség van napi 100 látogatót kérni, de az sem gond, ha naponta 10-20.000 felhasználót kell egy landing oldalra juttatnunk.

Ez annyit jelent nekünk, hogy olyan helyekre kell kitennünk promóciós anyagokat, ahonnan hozzávetőlegesen az ügyfél által kért látogatószám össze tud adódni. Ezt pedig az eddigi teszteléseknek és az eddigi partneri együttműködési stratégiáinknak köszönhetően tudjuk előre kiszámolni.

Ne dőljön be a kókler ajánlatoknak, hiszen az akár negatív hatással is lehet a cég weboldalára. Kérje inkább Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk látogatottság növelés szolgáltatását, hogy az oldalára érkező felhasználók valódi konverziós eredményt tudjanak produkálni, mely a vállalat bevételét is képes lesz pozitívan befolyásolni.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.