Weboldal optimalizálás nélkül elsüllyedhet vállalata az online tengerben

mely által webes felülete lejjebb kerül a keresők találati oldalain

10-15 évvel ezelőtt szinte mindegy volt, hogy egy webes felületet milyen technikai alapokra építettek a programozók, de ez a Google miatt egyre fontosabbá vált, hiszen a modern technológiával kialakított webes felületek jobb felhasználói élményt nyújtanak. Így nem csoda, ha a legtöbb keresőóriás emiatt a modern site-okat részesíti előnyben találati oldalaikon.

Régóta szerepel a weben a vállalkozásom, nincs szükségem weboldal optimalizálásra

Ez az első és legsúlyosabb hiba, amit egy vezérigazgató elkövethet. Miért?

  • Csak azért, mert sikerült egy piaci szegmenst “befoglalni”, még nem jelenti azt, hogy a feltörekvő újabb generáció nem fogja kiszorítani a vállalatot a keresők első találati oldaláról. Miért?
    • Mert azok a “bébi” vállalatok, melyek most törnek fel, már modern technológiával felszerelkezve vágnak bele a versenyzésbe. 
    • Emiatt a Google előnyben fogja őket részesíteni, hiszen a modern felület jobb felhasználói élményt nyújt nemcsak az adott vállalat, de a keresők felhasználóinak is.
    • Példa: egy rozoga 50 éves autóval nem lehet manapság versenyezni, bármennyire is az egyik legrégebb óta létező modellel szeretnénk jól szerepelni. Így csak a korszerű technológia segítségével épült autók fognak nyerni, a régi típusoknak esélyük sem lesz.
    • A modern technológiai alapok megléte emiatt jelenleg az egyik legfontosabb szempont a weboldal optimalizálás során.

Honnan tudom, hogy szükségem van weboldal optimalizálásra?

Nemcsak a megszokott fizikai üzleti szférában, de az online világban is egyaránt szükséges heti, de legalább havi szintű konkurencia elemzéseket készíteni.

Így megállapítható, hogy a versenytársak milyen eszközök segítségével csalogatják be vagy el a vállalat elől a vásárlókat. Ilyenkor érdemes figyelemmel kísérni az ő kampányaikat, s megnézni, hogy saját webes felületünk rendelkezik-e olyan kényelmi funkciókkal, melyek elősegítenék a vásárlást, szolgáltatás igénybevételét.

Persze a legelső, amit észrevesznek a vállalat vezetők, hogy csökken a profit. Emiatt, ha ilyesmit tapasztal, keresse bizalommal Vírus Média ügynökségünket, hogy újra csúcsformában legyen vállalata online területen is.

  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.