Weboldal optimalizálás nélkül elsüllyedhet vállalata az online tengerben

mely által webes felülete lejjebb kerül a keresők találati oldalain

10-15 évvel ezelőtt szinte mindegy volt, hogy egy webes felületet milyen technikai alapokra építettek a programozók, de ez a Google miatt egyre fontosabbá vált, hiszen a modern technológiával kialakított webes felületek jobb felhasználói élményt nyújtanak. Így nem csoda, ha a legtöbb keresőóriás emiatt a modern site-okat részesíti előnyben találati oldalaikon.

Régóta szerepel a weben a vállalkozásom, nincs szükségem weboldal optimalizálásra

Ez az első és legsúlyosabb hiba, amit egy vezérigazgató elkövethet. Miért?

  • Csak azért, mert sikerült egy piaci szegmenst “befoglalni”, még nem jelenti azt, hogy a feltörekvő újabb generáció nem fogja kiszorítani a vállalatot a keresők első találati oldaláról. Miért?
    • Mert azok a “bébi” vállalatok, melyek most törnek fel, már modern technológiával felszerelkezve vágnak bele a versenyzésbe. 
    • Emiatt a Google előnyben fogja őket részesíteni, hiszen a modern felület jobb felhasználói élményt nyújt nemcsak az adott vállalat, de a keresők felhasználóinak is.
    • Példa: egy rozoga 50 éves autóval nem lehet manapság versenyezni, bármennyire is az egyik legrégebb óta létező modellel szeretnénk jól szerepelni. Így csak a korszerű technológia segítségével épült autók fognak nyerni, a régi típusoknak esélyük sem lesz.
    • A modern technológiai alapok megléte emiatt jelenleg az egyik legfontosabb szempont a weboldal optimalizálás során.

Honnan tudom, hogy szükségem van weboldal optimalizálásra?

Nemcsak a megszokott fizikai üzleti szférában, de az online világban is egyaránt szükséges heti, de legalább havi szintű konkurencia elemzéseket készíteni.

Így megállapítható, hogy a versenytársak milyen eszközök segítségével csalogatják be vagy el a vállalat elől a vásárlókat. Ilyenkor érdemes figyelemmel kísérni az ő kampányaikat, s megnézni, hogy saját webes felületünk rendelkezik-e olyan kényelmi funkciókkal, melyek elősegítenék a vásárlást, szolgáltatás igénybevételét.

Persze a legelső, amit észrevesznek a vállalat vezetők, hogy csökken a profit. Emiatt, ha ilyesmit tapasztal, keresse bizalommal Vírus Média ügynökségünket, hogy újra csúcsformában legyen vállalata online területen is.

  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.