Facebook reklám beindítása

Vannak esetek, amikor az elindított Facebook reklám nem a várt bevételt hozza meg, emiatt érdemes kicsit technikai szemmel és az egyszerű pszichológia és logika segítségével közelebbről megnézni a részleteket, hogy a miértekre kicsit pontosabb választ kapjunk.

Mikor indul már be a Facebook reklám?

Sok marketingesnek tette már fel ezt a kérdést a CEO biztosan, csak az a baj, hogy a marketinges nem programozó a Facebook-nál, így nem fogja tudni, hogy adott mennyiségű büdzsével, mikor fogják elkezdeni behozni a Facebook reklámok az aktuális vásárlókat a céloldalra.

Egyszerűen megközelítve, amikor elindít egy Facebook reklámot, jó eséllyel indít el más is a piacon hasonlót, ugyanakkora büdzsével, ugyanarra a célközönségre és ugyanarra a termék típusra. Ilyenkor ezek a hirdetések bekerülnek egy úgynevezett queue-be, amelyet egyfajta virtuális sornak lehetne értelmezni, melyben a hirdetések sorakoznak, hogy megjelenjenek az adott felhasználónak. Így ha 100 cég hirdet egyszerre, akkor 1% az esélye, hogy az Ön hirdetése kerül ki. Elvileg.

Gyakorlatban ez persze kicsit bonyolultabb, hiszen megadott szempontok alapján a Facebook eldönti, hogy kiteszi-e vagy sem az Ön hirdetését. Figyelembe veheti például az adott termék vagy hirdető népszerűségi faktorjait, vagy a szolgáltatással kapcsolatos véleményeket, emiatt a Facebook reklámok frappáns kidolgozása jó megoldás arra, hogy nagyobb eséllyel jelenjenek meg a célközönség számára.

A Facebook reklámmal nem mindig eladni kell

A mai felhasználó már lassan immúnis a hirdetésekre, emiatt hasznos lehet ingyenes rendezvényeket, nyílt napokat vagy egyéb programokat hirdetni Facebook reklámok segítségével, melyekkel személyes kapcsolatot lehet kiépíteni a szolgáltatás és a felhasználók közt.

A mai embernek fontos a megbízhatóság, emiatt a céges imidzs növelése a lehető legjobb módszer arra, hogy az Ön szolgáltatását válasszák a vásárlók a konkurencia helyett, mert ma már mindenki ingyen szállít, ajándék kupont ad, törzsvásárlói programot folytat, stb.

Lépjen kontaktusba vásárlóival, s alakítson ki egy személyesebb kapcsolatot, amit felhasználói további ajánlásokkal, illetve bizalmukkal és hűségükkel fognak meghálálni.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.