Facebook reklám beindítása

Vannak esetek, amikor az elindított Facebook reklám nem a várt bevételt hozza meg, emiatt érdemes kicsit technikai szemmel és az egyszerű pszichológia és logika segítségével közelebbről megnézni a részleteket, hogy a miértekre kicsit pontosabb választ kapjunk.

Mikor indul már be a Facebook reklám?

Sok marketingesnek tette már fel ezt a kérdést a CEO biztosan, csak az a baj, hogy a marketinges nem programozó a Facebook-nál, így nem fogja tudni, hogy adott mennyiségű büdzsével, mikor fogják elkezdeni behozni a Facebook reklámok az aktuális vásárlókat a céloldalra.

Egyszerűen megközelítve, amikor elindít egy Facebook reklámot, jó eséllyel indít el más is a piacon hasonlót, ugyanakkora büdzsével, ugyanarra a célközönségre és ugyanarra a termék típusra. Ilyenkor ezek a hirdetések bekerülnek egy úgynevezett queue-be, amelyet egyfajta virtuális sornak lehetne értelmezni, melyben a hirdetések sorakoznak, hogy megjelenjenek az adott felhasználónak. Így ha 100 cég hirdet egyszerre, akkor 1% az esélye, hogy az Ön hirdetése kerül ki. Elvileg.

Gyakorlatban ez persze kicsit bonyolultabb, hiszen megadott szempontok alapján a Facebook eldönti, hogy kiteszi-e vagy sem az Ön hirdetését. Figyelembe veheti például az adott termék vagy hirdető népszerűségi faktorjait, vagy a szolgáltatással kapcsolatos véleményeket, emiatt a Facebook reklámok frappáns kidolgozása jó megoldás arra, hogy nagyobb eséllyel jelenjenek meg a célközönség számára.

A Facebook reklámmal nem mindig eladni kell

A mai felhasználó már lassan immúnis a hirdetésekre, emiatt hasznos lehet ingyenes rendezvényeket, nyílt napokat vagy egyéb programokat hirdetni Facebook reklámok segítségével, melyekkel személyes kapcsolatot lehet kiépíteni a szolgáltatás és a felhasználók közt.

A mai embernek fontos a megbízhatóság, emiatt a céges imidzs növelése a lehető legjobb módszer arra, hogy az Ön szolgáltatását válasszák a vásárlók a konkurencia helyett, mert ma már mindenki ingyen szállít, ajándék kupont ad, törzsvásárlói programot folytat, stb.

Lépjen kontaktusba vásárlóival, s alakítson ki egy személyesebb kapcsolatot, amit felhasználói további ajánlásokkal, illetve bizalmukkal és hűségükkel fognak meghálálni.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.