Google Shopping - Kedvez a felhasználóknak és a webáruház tulajdonosoknak is

Mivel Magyarországon még csak 2019 június óta érhető el a Google Shopping (régebbi nevek: Froogle, Google Products, majd Google Products Search) termék-hirdetési szolgáltatás, így az itthoni cégek kénytelenek voltak használni a hazai fejlesztésű termékösszesítő vagy termék-összehasonlító oldalakat. Ezekre az oldalakra általában partneri megállapodás keretein belül kerülhetnek fel a cégek, viszont a Google Shopping bármelyik cég vagy szabadúszó számára elérhető, ha kifizeti a hirdetési díjakat.

Mit lát a felhasználó a Google Shopping használata során?

Mivel a Google számára a felhasználók a legfontosabbak, így nemcsak a SERP-eken próbálja mindig kiadni a legrelevánsabb találatokat, hanem a Google Shopping szolgáltatásban is csak a releváns, megbízható és leinformálható cégek termékeit tünteti fel.

Annyira figyel erre a keresőóriás, hogy például homályos képpel rendelkező terméket ki sem tesz a Google Shopping találatai közé. Igaza van, hiszen ha homályos a kép, mégis ki akarna rákattintani? Senki.

A Google Shopping találati oldalon a felhasználó gyakorlatilag egy szépen kialakított, szűrési feltételekkel ellátott, könnyen átlátható és kezelhető nemzetközi webáruházat talál, mely csak olyan típusú termékeket mutat, amelyre a felhasználó rákeresett.

Ez egy olyan kényelmi szolgáltatás, mely használata során a felhasználónak lehetősége van több cég ugyanolyan típusú termékét végignézni anélkül, hogy ugrálnia kellene a webáruházak között.

Miért éri meg a Google Shopping a webáruház tulajdonosoknak?

Azok a cégek, amelyek olyan típusú termékek árusításával foglalkoznak, amelyekre külföldön is van piac, a Google Shopping termék-hirdetési rendszerét kihasználva könnyedén be tudnak lépni a nemzetközi piacra.

Fontos kiemelni, hogy ez csak akkor valósulhat meg, amennyiben versenyképesen tudják tartani a termékek árát, valamint nemzetközi színvonalon tudják biztosítani a webáruházból rendelt termékek minőségét, garanciáját és gyors kiszállítását, valamint magas szintű ügyfélszolgálati kapcsolattartási rendszerük van.

Kerüljenek be az Ön webáruházának termékei is a Google Shopping találatai közé!

Mind a kampányok kialakítása, mind a termékek felvitele megfelelő tapasztalatot és szakmai tudást igényel, hiszen nem mindegy, hogy milyen cím, melyik kép vagy milyen szövegrészlet kerül fel a hirdetési rendszerbe.

Kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét, hogy Ön legyen az első a versenytársai közül, aki kihasználja ezt a fantasztikus termékgyűjtő oldalt.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.