Google Shopping - Kedvez a felhasználóknak és a webáruház tulajdonosoknak is

Mivel Magyarországon még csak 2019 június óta érhető el a Google Shopping (régebbi nevek: Froogle, Google Products, majd Google Products Search) termék-hirdetési szolgáltatás, így az itthoni cégek kénytelenek voltak használni a hazai fejlesztésű termékösszesítő vagy termék-összehasonlító oldalakat. Ezekre az oldalakra általában partneri megállapodás keretein belül kerülhetnek fel a cégek, viszont a Google Shopping bármelyik cég vagy szabadúszó számára elérhető, ha kifizeti a hirdetési díjakat.

Mit lát a felhasználó a Google Shopping használata során?

Mivel a Google számára a felhasználók a legfontosabbak, így nemcsak a SERP-eken próbálja mindig kiadni a legrelevánsabb találatokat, hanem a Google Shopping szolgáltatásban is csak a releváns, megbízható és leinformálható cégek termékeit tünteti fel.

Annyira figyel erre a keresőóriás, hogy például homályos képpel rendelkező terméket ki sem tesz a Google Shopping találatai közé. Igaza van, hiszen ha homályos a kép, mégis ki akarna rákattintani? Senki.

A Google Shopping találati oldalon a felhasználó gyakorlatilag egy szépen kialakított, szűrési feltételekkel ellátott, könnyen átlátható és kezelhető nemzetközi webáruházat talál, mely csak olyan típusú termékeket mutat, amelyre a felhasználó rákeresett.

Ez egy olyan kényelmi szolgáltatás, mely használata során a felhasználónak lehetősége van több cég ugyanolyan típusú termékét végignézni anélkül, hogy ugrálnia kellene a webáruházak között.

Miért éri meg a Google Shopping a webáruház tulajdonosoknak?

Azok a cégek, amelyek olyan típusú termékek árusításával foglalkoznak, amelyekre külföldön is van piac, a Google Shopping termék-hirdetési rendszerét kihasználva könnyedén be tudnak lépni a nemzetközi piacra.

Fontos kiemelni, hogy ez csak akkor valósulhat meg, amennyiben versenyképesen tudják tartani a termékek árát, valamint nemzetközi színvonalon tudják biztosítani a webáruházból rendelt termékek minőségét, garanciáját és gyors kiszállítását, valamint magas szintű ügyfélszolgálati kapcsolattartási rendszerük van.

Kerüljenek be az Ön webáruházának termékei is a Google Shopping találatai közé!

Mind a kampányok kialakítása, mind a termékek felvitele megfelelő tapasztalatot és szakmai tudást igényel, hiszen nem mindegy, hogy milyen cím, melyik kép vagy milyen szövegrészlet kerül fel a hirdetési rendszerbe.

Kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét, hogy Ön legyen az első a versenytársai közül, aki kihasználja ezt a fantasztikus termékgyűjtő oldalt.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.