Keresőoptimalizálás házilag - rémálom a SEO utcában

Költség-hatékonyság miatt a legtöbb magyar kis- és középvállalkozás megpróbálja a keresőoptimalizálást házilag megoldani, ami általában kimerül a már 10 évvel ezelőtt is rossz technikák alkalmazásában, mint például a címek (title) és leírások (description) teletűzdelése értelmetlennek tűnő kulcsszavakkal. Majd hátradőlnek és várják a csodát. De az elmarad. Miért?

Mert egyszerűen nem értenek hozzá, s bármennyire hitegetik magukat azzal, hogy ők tapasztaltak a SEO-ban, nem fogják tudni előrébb hozni a keresők találati oldalain a vállalati weboldalt vagy webshopot, hiszen közelről sem ilyen egyszerű ez a feladat.

A keresőoptimalizálás házilag azért szerencsétlen megoldás, mert ez nem tartalmazza azokat a lényeges teszteket, technikai, tartalmi és dizájn megoldásokat, melyeket a profi szakemberek egy elemzés során átvizsgálnak.

Rengeteg olyan ügyféllel találkoztunk már, akik azt mondták magukról, hogy ők már szinte mindent tudnak a SEO-ról, de webes felületeik átvizsgálása után - mivel a keresőoptimalizálás házilag nem hozott semmilyen eredményt - mégis akkora szarvashibákkal találkoztunk, hogy szinte nagyobb kárt okoztak maguknak, mintha inkább semmit sem csináltak volna.

Ez azért lehet, mert a legtöbb fórum, blog bejegyzés vagy nem megfelelő forrásból származó SEO-val kapcsolatos cikk alapján próbálták meg “optimalizálni” weboldalukat, s így nem meglepő, ha az vagy nem hoz eredményt, vagy épp pont az úgynevezett Black Hat SEO technikák miatt akár kitiltást is eredményezett.

Emiatt érdemes a SEO elemzést profi szakemberre bízni, hiszen ez is egy olyan szakma mint bármi más az informatikában, így megfelelő tudás nélkül nem szabad ilyesminek nekiállni.

Ön sem kezdi el otthon megjavítani az elromlott akksiját az autójában, hanem elviszi szerelőhöz, ugye? Ez ugyanaz a SEO-ban is, így inkább a keresőoptimalizálást házilag próbálja meg elkerülni, s bízza inkább ránk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségre, mert nekünk a több éves tapasztalatunk, illetve a megfelelő technikai tudásunknak köszönhetően biztos kezekben lesz cége webes felületeinek SEO optimalizálása.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.