Keresőoptimalizálás vs. tartalom optimalizálás A kettő nem ugyanaz?

A keresőoptimalizálás alatt a SEO és SEM szakértők többek között átvizsgálják az adott webes felület felhasználói oldalát, beleértve a képeket, szövegeket, videókat, menüszerkezetet, URL struktúrát, URL kanonikalizációs megoldásokat, s persze amennyiben lehetőségük van, belenéznek a kódba is, illetve azt is átnézik, hogy minden rendben van-e a szerverekkel legyen az működési jellegű dolog vagy épp jogi probléma.

Tehát alapjában véve a keresőoptimalizálás része kell hogy legyen a tartalom optimalizálás, viszont ez a gyakorlatban egyszerűen elvész a rengeteg javítani való mellett.

Mert Zsigulit reklámozni rendkívül jó biznisz a Tesla autók mellett

Itthon a legtöbb online cégtulajdonost nem nagyon érdekli, hogy az árucikkeken és/vagy szolgáltatásokon kívül mi van még a weboldalon, mert csak három dolog kell nekik:
  • Profit
  • Profit
  • És: profit
A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség nem győzi eleget hangsúlyozni ügyfeleinek, hogy egy Zsigulit igen nehéz reklámozni az elektromos autók mellett, pláne egy olyan bolygón, ami rekord mértékű környezetszennyezéssel néz szembe.

Van megoldás, csak meg kell érte dolgozni

Mivel a keresőoptimalizálásról a legtöbb cégvezetőnek eszméletlen mennyiségű fals információja van, így abban a tévhitben él a többség, hogyha kiszervezi a keresőoptimalizálást egy SEO-SEM ügynökségnek, akkor azzal el is van intézve minden, s néhány nap alatt a keresők első három találata között lesz a cég weboldala a releváns kulcskifejezésekre.

Álomvilág - azért szép lenne, ha igaz lenne..

A keresőoptimalizálás több helyen is el tud bukni. Az egyik és leggyakoribb, az a naprakész technikai háttér biztosításának szinte teljes hiánya. Amennyiben a weboldal képtelen megfelelni a Google által ajánlott technikai feltételeknek, az ne akarjon még versenyezni a konkurenciával, mert egyszerűen nem lesz semmi esélye sem, ha elavult felületen próbálkozik a modern weboldalakkal rendelkező versenytársak mellett.

Először a motor és utána a karosszéria

Egy profin lekódolt webes felületet még silány tartalommal is egyszerűbb reklámozni, mint egy elavult weboldalt. Így először technikailag kell rendet tenni, s utána érdemes elkezdeni a tartalmat egyedivé, hasznossá, és ami a legfontosabb: olyan érdekessé tenni, hogy az megosztásra késztesse a felhasználókat.

Ne éljen álomvilágban, inkább kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség keresőoptimalizálási szolgáltatását, hogy webes felülete kívül és belül is naprakész, érdekes, informatív és népszerű legyen.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.