AEO és GEO: Az új korszak a keresőoptimalizálásban
Fedezze fel az AEO és GEO stratégiákat 2025-ben! Gyakorlati tippek, útmutatók és AI-alapú SEO megoldások a vállalkozása láthatóságáért.
A linképítés a keresőoptimalizálás szerves része, és a kettő együtt változott az elmúlt években, és a Google algoritmus változásainak függvényében int óvatosságra. Felmerül azonban a kérdés, hogy létezik-e ma optimális linképítés stratégia? Vagy a folyamatosan változó Google miatt érdemes inkább csak a keresőmarketingre és az on site SEO-ra nagy hangsúlyt fektetni?
A válasz viszont nagyon is egyszerű! A linképítés mai napig működik, de csak abban az esetben, ha betartjuk az íratlan szabályokat, ami meglehetősen összetett ugyan, de nem lehetetlen weboldal tulajdonosként sem maximálisan figyelni.
Vegyük sorra a legfontosabbakat:
Természetesen ezek minimális követelmények, de a piacon nagyon sokféle a kínálat, és a sikerhez feltétlen alkalmazkodni kell a Google követelményeihez, ehhez pedig a higgadt, lassú tempójú, minőségi linképítés a kulcs.
Abban viszont biztosak lehetünk, hogy a linkek erejét nem halványította el az algoritmusok folyamatos változása, sokkal inkább a mennyiség és a minőség az, ami mérvadó.