Mitől függ a Facebook hirdetés ára?

A Facebook reklámok igen népszerűek, hiszen a modern admin felületek segítségével igen pontos adatokban lehet mérni az egyes kampányok sikerességét. Nézzük meg, milyen tényezők határozzák meg a Facebook hirdetés árát!

A Facebook hirdetés ára kétféle módon határozható meg:

  • A cég által elért egyes eredmények költsége alapján
  • Teljes elkölthető összeg szerint

Míg az első lehetőség esetében a licitálás segítségével határozzák meg a Facebook hirdetés árát, addig a második opcióban egy fix költségkeretet lehet megadni, hogy pontosan mekkora összeget szeretne havonta elkölteni a cég Facebook reklámokra.

A túlköltekezés, illetve a kellemetlen hó végi meglepetések elkerülése végett a közösségi média óriás lehetőséget ad arra, hogy fix költési limitet lehessen megadni a fiókban futó összes kampánynak, vagy külön összegeket abban az esetben, ha egyszerre több promóció is fut.

Természetesen nem a vakvilágba teszi ki a rendszer a reklámokat, hanem a hirdetéskezelőben megadott adatok, illetve egyéb beállítások után a rendszer részletezi, hogy körülbelül mekkora tömeget, milyen típusú embereket, hogyan és milyen módon fog elérni a kitett reklám.

Emiatt nem kell félni attól, hogy olyan konstrukciók jönnének létre, melyek esetleg negatívan befolyásolnák a céget, emiatt a Facebook hirdetés árak mindig annak függvényében változnak, hogy mit szeretne az adott cég elérni.

Természetesen az óriásvállalatok több pénzt költenek néha hirdetésekre, mint itthon egy-két cég éves bevétele, de ez nem jelenti azt, hogy csak sok pénz elköltése esetén lehet jövedelmező promóciókat létrehozni, hiszen rengeteg startup cég használja ki a Facebook hirdetés árak rugalmas beállítási lehetőségeit.

Emiatt sok itthoni cég választja e kedvező lehetőségeket, hiszen ezen a platformon igen könnyű meghatározni az elkölthető összegeket, s azt is meg lehet nézni, hogy megéri-e vagy sem kitenni a reklámokat, hiszen az admin felületen előzőleg rengeteg adatot meg lehet vizsgálni, hogy biztosan a lehető legjövedelmezőbb konstrukcióban jelenjenek meg a reklámok.

Amennyiben nem biztos a Facebook hirdetés kezelésben, kérje Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk segítségét, hogy online promóciói tapasztalt szakemberek kezében legyenek.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.