Mitől függ a Facebook hirdetés ára?

A Facebook reklámok igen népszerűek, hiszen a modern admin felületek segítségével igen pontos adatokban lehet mérni az egyes kampányok sikerességét. Nézzük meg, milyen tényezők határozzák meg a Facebook hirdetés árát!

A Facebook hirdetés ára kétféle módon határozható meg:

  • A cég által elért egyes eredmények költsége alapján
  • Teljes elkölthető összeg szerint

Míg az első lehetőség esetében a licitálás segítségével határozzák meg a Facebook hirdetés árát, addig a második opcióban egy fix költségkeretet lehet megadni, hogy pontosan mekkora összeget szeretne havonta elkölteni a cég Facebook reklámokra.

A túlköltekezés, illetve a kellemetlen hó végi meglepetések elkerülése végett a közösségi média óriás lehetőséget ad arra, hogy fix költési limitet lehessen megadni a fiókban futó összes kampánynak, vagy külön összegeket abban az esetben, ha egyszerre több promóció is fut.

Természetesen nem a vakvilágba teszi ki a rendszer a reklámokat, hanem a hirdetéskezelőben megadott adatok, illetve egyéb beállítások után a rendszer részletezi, hogy körülbelül mekkora tömeget, milyen típusú embereket, hogyan és milyen módon fog elérni a kitett reklám.

Emiatt nem kell félni attól, hogy olyan konstrukciók jönnének létre, melyek esetleg negatívan befolyásolnák a céget, emiatt a Facebook hirdetés árak mindig annak függvényében változnak, hogy mit szeretne az adott cég elérni.

Természetesen az óriásvállalatok több pénzt költenek néha hirdetésekre, mint itthon egy-két cég éves bevétele, de ez nem jelenti azt, hogy csak sok pénz elköltése esetén lehet jövedelmező promóciókat létrehozni, hiszen rengeteg startup cég használja ki a Facebook hirdetés árak rugalmas beállítási lehetőségeit.

Emiatt sok itthoni cég választja e kedvező lehetőségeket, hiszen ezen a platformon igen könnyű meghatározni az elkölthető összegeket, s azt is meg lehet nézni, hogy megéri-e vagy sem kitenni a reklámokat, hiszen az admin felületen előzőleg rengeteg adatot meg lehet vizsgálni, hogy biztosan a lehető legjövedelmezőbb konstrukcióban jelenjenek meg a reklámok.

Amennyiben nem biztos a Facebook hirdetés kezelésben, kérje Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk segítségét, hogy online promóciói tapasztalt szakemberek kezében legyenek.
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.