Népszerűtlen a mobilhirdetés a mobilozók körében

A reklámozók nem felejthetik el, hogy marketingkommunikációjukban a felhasználó, tehát a reklám befogadója a központi szereplő: érdemes azokon a felületeken megszólítani, amelyeken a legkevésbé veszi tolakodásnak a hirdetést.

Sajnos azonban gyakran kevés információval rendelkezünk arról, hogy célközönségünk hol a legfogékonyabb a hirdetésekre, illetve hol veszi tolakodásnak azokat. Egy egészen friss, most novemberi kutatás azonban választ ad arra, hogy az okostelefonokat és táblagépeket használók mely csatornán fogadják legszívesebben a reklámokat.

A tizennyolc ország kütyühasználói között végzett felmérésben huszonegyféle reklámozási felületet kellett minősíteniük a válaszadóknak. Az eredmények szerint a tableteket és smartphone-okat használók nem igazán örülnek annak, ha éppen ezeken a felületeken reklámokat kapnak.

A válaszadók 51%-a a tv-ben, illetve rádióban megjelenő reklámokat kedveli, de a magazinokban szereplő hirdetésekre is minden második válaszadó azt mondta, hogy rendben vannak. Az óriásplakátok, újsághirdetések és a feliratkozóknak küldött e-mailek is népszerűek. 42%-os tetszésindexszel nyolcadik lett a közösségi média hírfolyamában megjelenő hirdetés, 39%-al pedig tizedikek a keresőhirdetések.

Kifejezetten rosszul végeztek a mobilhirdetések: a célközönség számára ezek a harmadik legzavaróbbak: a 19. helyen végeztek szerény 23%-os elfogadottsággal. Ennél jobban csak az online zenecsatornákon megjelenő hirdetéseket és a nem opt-in típusú (tehát spamgyanús) e-maileket utálják jobban a lehetséges vásárlók.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.