Túltelített piac esetén is lehetséges a brandépítés?

Nézzük meg, mit érdemes tudni, mielőtt nagy kapkodás lenne a vége egy vállalat születésének!

Az eladni kívánt termékre vagy szolgáltatásra érdemes először összpontosítani

A brandépítés során az egyik leggyakoribb hiba, amit a fiatal cégek elkövetnek, az az időhiány miatt kialakuló félkész szolgáltatások reklámozása különféle online és offline felületeken.

Mivel a piacon már rengeteg ugyanilyen szolgáltatás vehető igénybe, azok legalább már rég készen vannak, nem most próbálják meg minimális idő alatt összetákolni őket.

Emiatt a legelső, amit kész állapotba kell hozni: egy profin kidolgozott termék vagy szolgáltatás, mely különleges megoldást kínál az ügyfeleknek.

Ezután érdemes kialakítani egy erős online jelenlétet

  • Dizájn:
    • Vállalat neve: legyen figyelemfelkeltő, emlékezetes és ha megoldható, összhangban legyen az eladni kívánt termékekkel vagy szolgáltatásokkal
    • Logó és színséma: érdemes ezt olyan módon kialakítani, mely harmóniát alkot a cég mostani és jövőbeli elképzeléseivel, termékeivel.
    • Weboldal / Webáruház: nem “dobozolt”, igénytelen és egy kaptafára épülő webes felület, hanem egyedi belső rendszerrel vagy API kommunikáción alapuló megoldással legyen kialakítva, hiszen így a legkönnyebb egyedi igényekre szabni és harmóniába hozni a céges arculattal az oldalt a brandépítés során.
  • Technológia:
    • Modern, a 2018-as technikai, RWD, AWD, SEO és SEM elvárásoknak megfelelő gyors és felhasználóbarát kialakítású webes felület létrehozása.
    • Legyen könnyen érthető, gyorsan végig lehessen vinni egy vásárlást, illetve az emberi pszichének és szemnek is kedvező kialakítású és színsémával ellátott felület legyen kialakítva.
  • Közösségi média:
    • Nagyon fontos a brandépítés során, hogy azokon a platformokon, amiket a potenciális ügyfelek nap mint nap használnak, legyen kialakítva vállalati profil, mely naponta vagy hetente frissül új és hasznos posztokkal, melyek lájkolásra, megosztásra és hozzászólások írására ösztönzik a felhasználókat. o Influencerek (befolyásos közösségi média hírességek) megkeresése rövidebb vagy hosszabb távú szponzoráció miatt.

Amennyiben gondjai vannak a brandépítéssel, keresse bizalommal több éves tapasztalattal rendelkező Vírus Média ügynökségünket, hogy mihamarabb el tudjuk kezdeni építeni vállalata jövőjét.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.