Linképítés és Google Ads: Párhuzamok a digitális marketingben
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések, mint például a Google Ads, elengedhetetlen eszközök az online jelenlét növelésére.
Nézzük meg, mit érdemes tudni, mielőtt nagy kapkodás lenne a vége egy vállalat születésének!
Az eladni kívánt termékre vagy szolgáltatásra érdemes először összpontosítani
A brandépítés során az egyik leggyakoribb hiba, amit a fiatal cégek elkövetnek, az az időhiány miatt kialakuló félkész szolgáltatások reklámozása különféle online és offline felületeken.
Mivel a piacon már rengeteg ugyanilyen szolgáltatás vehető igénybe, azok legalább már rég készen vannak, nem most próbálják meg minimális idő alatt összetákolni őket.
Emiatt a legelső, amit kész állapotba kell hozni: egy profin kidolgozott termék vagy szolgáltatás, mely különleges megoldást kínál az ügyfeleknek.
Ezután érdemes kialakítani egy erős online jelenlétet
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések, mint például a Google Ads, elengedhetetlen eszközök az online jelenlét növelésére.
A keresőmarketing területén a „dobozos” megoldások, vagyis az előre elkészített, standardizált szolgáltatási csomagok gyakran vonzó lehetőséget kínálnak az ügyfelek számára.