Nézzük meg, mit érdemes tudni, mielőtt nagy kapkodás lenne a vége egy vállalat születésének!
Az eladni kívánt termékre vagy szolgáltatásra érdemes először összpontosítani
A brandépítés során az egyik leggyakoribb hiba, amit a fiatal cégek elkövetnek, az az időhiány miatt kialakuló félkész szolgáltatások reklámozása különféle online és offline felületeken.
Mivel a piacon már rengeteg ugyanilyen szolgáltatás vehető igénybe, azok legalább már rég készen vannak, nem most próbálják meg minimális idő alatt összetákolni őket.
Emiatt a legelső, amit kész állapotba kell hozni: egy profin kidolgozott termék vagy szolgáltatás, mely különleges megoldást kínál az ügyfeleknek.
Ezután érdemes kialakítani egy erős online jelenlétet
- Dizájn:
- Vállalat neve: legyen figyelemfelkeltő, emlékezetes és ha megoldható, összhangban legyen az eladni kívánt termékekkel vagy szolgáltatásokkal
- Logó és színséma: érdemes ezt olyan módon kialakítani, mely harmóniát alkot a cég mostani és jövőbeli elképzeléseivel, termékeivel.
- Weboldal / Webáruház: nem “dobozolt”, igénytelen és egy kaptafára épülő webes felület, hanem egyedi belső rendszerrel vagy API kommunikáción alapuló megoldással legyen kialakítva, hiszen így a legkönnyebb egyedi igényekre szabni és harmóniába hozni a céges arculattal az oldalt a brandépítés során.
- Technológia:
- Modern, a 2018-as technikai, RWD, AWD, SEO és SEM elvárásoknak megfelelő gyors és felhasználóbarát kialakítású webes felület létrehozása.
- Legyen könnyen érthető, gyorsan végig lehessen vinni egy vásárlást, illetve az emberi pszichének és szemnek is kedvező kialakítású és színsémával ellátott felület legyen kialakítva.
- Közösségi média:
- Nagyon fontos a brandépítés során, hogy azokon a platformokon, amiket a potenciális ügyfelek nap mint nap használnak, legyen kialakítva vállalati profil, mely naponta vagy hetente frissül új és hasznos posztokkal, melyek lájkolásra, megosztásra és hozzászólások írására ösztönzik a felhasználókat. o Influencerek (befolyásos közösségi média hírességek) megkeresése rövidebb vagy hosszabb távú szponzoráció miatt.
Amennyiben gondjai vannak a brandépítéssel, keresse bizalommal több éves tapasztalattal rendelkező Vírus Média ügynökségünket, hogy mihamarabb el tudjuk kezdeni építeni vállalata jövőjét.