Weboldal optimalizálás: itt derül ki az, hogy milyen programozókat alkalmaz - Miért?

Sok cégvezető alkalmaz alulfizetett és tapasztalatlan programozókat, de vajon hogy jön ez a weboldal optimalizáláshoz?

Jó példa erre egy profi grafikus. Nem azért fizetünk neki akár egy millió forintot, mert rengeteg órát tölt el vele, valószínűleg pár óra alatt meglesz, akár több féle verzió is, hanem azért kerül ennyibe, mert előtte éveket töltött azzal, hogy mára profi lett.

Hasonló a helyzet a programozókkal is, mivel a programozáshoz nem idő kell, hanem gyors gondolkodás és rengeteg év tapasztalat. Emiatt egy olyan cég, mely egy amatőr programozói brigáddal készítette el akár dobozos weboldalát, nem fog előrébb jutni egy weboldal keresőoptimalizálás során készített kiértékeléssel, mert ezek bizony kőkemény technikai tudást, és sok éves kódolási tapasztalatot igényelnek a programozóktól. Miért?

Mert a weboldal optimalizálás analízise után felmerülhetnek olyan problémák, mint például, hogy át kell állni http-ről https-re, mely a legtöbb egyszerű programozónak igen nehéz feladat, míg egy profinak ez a kisujjában van.

Az is megeshet, hogy optimalizálni kell a képek méretét. Ez szintén egyszerűen és gyorsan megoldható annak, aki tapasztalt a szakmában, de egy alulfizetett programozó nem fogja magát megerőltetni, hogy mindig csak akkora képeket töltsön be az oldal, amekkora képernyőn nézi a felhasználó a webes felületet.

A legtöbben az oldal lassulásával kapcsolatban nem tudnak mit tenni, mert nem elég gyakorlottak abban, hogy hogy lehet hatalmas mennyiségű adatot a lehető leggyorsabban megjeleníteni a felhasználóknak. Emiatt megint ugyanaz a helyzet: a profi könnyedén fel tudja gyorsítani a weboldalt, az alulfizetett programozó pedig szenvedni fog vele akár hónapokat is, eredménytelenül.

A fent említett példák alapján a weboldal optimalizálás eredményessége nem az optimalizálást végző vállalat sikerességén, hanem az átvizsgált weboldalt készítő programozók tapasztalatain és tudásán fog múlni, mert ők felelnek a hiányosságokba ütköző technikai háttér megvalósításáért.

Mi megtaláljuk az esetleges hibákat, kérdés az, hogy az Ön által foglalkoztatott programozók meg tudnak-e birkózni a feltárt problémákkal. Ha nem, mi abban is tudunk segíteni!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.