Mészáros Ádám – keresőmarketing ügynökség – Vírus Média

A 2018-as év sem telt el tétlenül a Vírus Médiánál. Mészáros Ádám az ügynökség tulajdonosa mutatja be röviden ebben a cikkben, hogy milyen újdonságokkal készültünk a 2019-es évre.

Azok, akik rendszeresen olvassák cikkeinket, vagy nyomon követik tevékenységünket megszokhatták, hogy minden évben valami újdonságot próbálunk meg a meglévő és leendő ügyfeleink számára nyújtani, ezzel is növelve a minőségi szolgáltatások tárházát.

Az alábbiakban összefoglaljuk, hogy az év vége, illetve a 2019-es év eleje milyen újdonságokat hozott az ügynökség számára:

  • 2018 év végén kiemelet Facebook hirdetési ügynökség lettünk
    • A facebook egy nagyon szerteágazó hirdetési rendszer, melyben a hirdetések elkészítése, illetve hatékony futtatása sokszor akadályokba ütközhet, melyek megoldására olyan jellegű ügyfélszolgálat, mint pl: a Google Ads esetében van nincsen, így a tapasztalatok eddig azt mutatták, hogy olyan kényes témákat, mint a társkereső, vagy egészségügyi témák, stb. nem tudtak hirdetni a vállalkozások. Ennek kiküszöbölésére az a megtiszteltetés ért bennünket, hogy 2018 év végén megszereztük a kiemelt ügyfélszolgálati csapat támogatását, így innentől még magasabb szakmai háttérrel tudjuk megbízóink facebook hirdetéseit kezelni, mint korábban.
 
  • 2018. decemberében adtuk át a nagyközönség számára a saját fejlesztésű látogatószám növelő szolgáltatásunkat
    • Melynek legnagyobb előnye, hogy ügyfeleink fix áron tudnak releváns látogatókat vásárolni weboldalukra. A szolgáltatásra azért volt nagy szükség, mert a hagyományos kattintás alapon fizetett hirdetéseknél maga a kattintási ár meghatározhatatlan, az folyamatosan változik. A mi szolgáltatásunknál azonban tervezhető költségek mellett növelhetjük ügyfeleink weboldalának látogatószámát. A teszt kampányok sikeresen a publikáció előtt lefutottak, melyeket leginkább webáruházakon végeztünk, így nyugodt szívvel ajánljuk ezt a szolgáltatásunkat azoknak, akik vagy folyamatos, vagy csak alkalomszerűen szeretnék növelni weboldaluk releváns látogatószámát.
 
  • 2018. decemberében újabb akkreditációval bővültünk
    • Mészáros Ádám a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség alapítója sikeresen teljesítette a SEMRush keresőoptimalizálással kapcsolatos vizsgáit, így egy olyan elismert SEO szoftver szakembere lett, mely nélkülözhetetlen egy keresőmarketing ügynökség napi munkájából. Magát a szoftvert már régóta használjuk különböző SEO elemzésekhez, illetve konkurencia monitorozáshoz, azonban ilyen jellegű tudás felmérésre még nem volt precedens egészen decemberig. Bízunk benne, hogy a sikeres akkreditáció újabb lehetőségeket nyit meg számunkra és új ügyfeleknek is bizonyíthatjuk SEO tudásunkat.
 
  • 2019-ben elindítjuk a kisvállalkozókat támogató marketing programot
    • A program részleteiről már több cikkünkben írtunk, illetve több hírportálon is publikáltuk, melynek lényege, hogy ügynökségünk olyan kisvállalkozókat is szeretne kiszolgálni a 2019-es évtől magasszintű szolgáltatásokkal számukra elérhető áron, melyek eddig csak a nagyobb cégek számára voltak elérhetőek.
 
  • 2019 januárjában elindul a Vírus Média Youtube csatorna
    • A csatorna indítását már régóta tervezzük, de kapacitás hiányában mindig háttérbe szorult. A csatornán keresőmarketinggel illetve keresőoptimalizálással kapcsolatos témákat fogunk boncolgatni olyan formában, hogy azok a vállalkozók, akik most ismerkednek csak az online reklámozással számukra érthető módon kerüljön bemutatásra egy-egy téma.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.